Tiada sokongan akar umbi... PAN seperti tidak wujud - PAS

Tiada sokongan akar umbi... PAN seperti tidak wujud - PAS - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tiada sokongan akar umbi... PAN seperti tidak wujud - PAS, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tiada sokongan akar umbi... PAN seperti tidak wujud - PAS
link : Tiada sokongan akar umbi... PAN seperti tidak wujud - PAS

Baca juga


Tiada sokongan akar umbi... PAN seperti tidak wujud - PAS

PAS menganggap PAN atau Parti Amanah Negara salah satu parti dalam gabungan Pakatan Harapan (PH) seolah-olah seperti tidak wujud kerana tidak ada sokongan diperingkat akar umbi.

Pesuruhjaya PAS Perak Haji Razman Zakaria berkata, yang ada dalam PAN hanyalah  dua tiga pemimpin yang kecewa dalam pemilihan parti sewaktu mereka berada bersama dalam PAS sebelum ini.

Sambil menyokong  kenyataan Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang bahawa PAN adalah parti `nyamuk’  beliau berkata, PAN di Perak adalah juga parti `nyamuk’ dan tidak menjejaskan kedudukan PAS sebagai parti yang besar dan berpengaruh.

Beliau optimis atas faktor PAN tiada sokongan diperingkat akar umbi, maka pengundi akan menolak mana-mana calon PAN tidak akan mendapat sokongan daripada pengundi.

Mengenai persiapan calon PRU 14, katanya, PAS Perak sudah set untuk meletakkan calon di 42 daripada 59 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) dan 17 daripada 24 kerusi Parlimen.

``Kita masih lagi menunggu calon-calon daripada  Gagasan Sejahtera antaranya Parti Cinta Malaysia (PCM) untuk bersama PAS bagi menghadapi pilihanraya nanti,’’ katanya.

Baru-baru ini sebagai reaksi kepada kenyataan Haji Hadi, Ketua Pemuda PAN Selangor, Abbas Azmi berkata, kepimpinan PAS semakin bimbang dengan kesetiaan ahlinya menjelang Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14).

Berikutan itu, beliau berkata, kenyataan Haji Hadi bahawa PAN adalah parti ‘nyamuk’ yang tidak memberi sebarang ancaman, dilihat sebagai langkah untuk menafikan penghijrahan ahli PAS menyertai PAN.


Tiada sokongan akar umbi... PAN seperti tidak wujud - PAS

Sekianlah artikel Tiada sokongan akar umbi... PAN seperti tidak wujud - PAS kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Tiada sokongan akar umbi... PAN seperti tidak wujud - PAS linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2018/01/tiada-sokongan-akar-umbi-pan-seperti.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Tiada sokongan akar umbi... PAN seperti tidak wujud - PAS"

Posting Komentar