Coklat Daim, Toblerone tak halal, kata Jakim

Coklat Daim, Toblerone tak halal, kata Jakim - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Coklat Daim, Toblerone tak halal, kata Jakim, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Coklat Daim, Toblerone tak halal, kata Jakim
link : Coklat Daim, Toblerone tak halal, kata Jakim

Baca juga


Coklat Daim, Toblerone tak halal, kata Jakim

ANTARAPOS.COM


Post Pic


PUTRAJAYA: Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) mengesahkan coklat Daim dan Toblerone tidak mempunyai sijil halal.

Bahagian Hab Halal Jakim berkata, kedua-dua coklat itu tidak mempunyai sijil halal Malaysia atau sijil halal asing yang diiktiraf oleh Jakim.

“Oleh itu, pengguna (Muslim) dihasihatkan supaya membeli produk yang mempunyai logo halal Malaysia atau asing yang diiktiraf oleh Jakim.

“Bagi maklumat mengenai produk yang mempunyai Sijil Halal Malaysia atau sijil halal asing diiktiraf Jakim, boleh melawat www.halal.gov.my,” katanya dalam Facebooknya, hari ini.

Pengguna boleh juga melawat Facebook Jakim di http://ift.tt/2icWOhU




Coklat Daim, Toblerone tak halal, kata Jakim

Sekianlah artikel Coklat Daim, Toblerone tak halal, kata Jakim kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Coklat Daim, Toblerone tak halal, kata Jakim linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2016/12/coklat-daim-toblerone-tak-halal-kata.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Coklat Daim, Toblerone tak halal, kata Jakim"

Posting Komentar