SMCI Corporation Tawar Peluang Pelaburan Terbaik Untuk Rakyat Malaysia

SMCI Corporation Tawar Peluang Pelaburan Terbaik Untuk Rakyat Malaysia - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul SMCI Corporation Tawar Peluang Pelaburan Terbaik Untuk Rakyat Malaysia, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : SMCI Corporation Tawar Peluang Pelaburan Terbaik Untuk Rakyat Malaysia
link : SMCI Corporation Tawar Peluang Pelaburan Terbaik Untuk Rakyat Malaysia

Baca juga


SMCI Corporation Tawar Peluang Pelaburan Terbaik Untuk Rakyat Malaysia


Rakyat Malaysia yang tercari-cari peluang pelaburan yang selamat, terjamin dengan pulangan dengan kadar keuntungan antara 8% hingga 18% sebulankini dipelawa untuk bersama dengan SMCI Corporation (SMCI Corp). SMCI Corporation menawarkan satu plaform pelaburan yang terbaik untuk anda yang ingin menjana kewangan secara sistematik menerusi landasan yang tepat dan terjamin.

SMCI Corporation adalah gabungan dua syarikat iaitu GMCI Corporation (GMCI Corp) dan OD Capital Limited (OD Capital).  Sebagai langkah persediaan untuk memasuki bursa saham NASDAQ pada tahun 2017/18 nanti, syarikat OD Capital Limited telah membuat perjanjian kerjasama dengan sebuah syarikat yang sememangnya sudah tersenarai di bursa saham NASDAQ iaitu GMCI Corporation. 


Perjanjian usahasama (Memorandum Of Understanding) antara kedua-dua syarikat ini telah ditanda tangani pada 21 Disember 2015. Tawaran ini adalah untuk memperkenalkan saham berkod 'GMCI' yang berdaftar dan berstatus aktif di OTC (Over the Counter) Market, NASDAQ (Papan Kedua) yang dipeloporkan dan di bawah strategik portfolio pemasaran platfom 'SMCI Corporation'


SMCI Corporation (www.smci.co) mempèlopor dan mempromosi saham bagi entiti atau syarikat gabungan bersama perjanjian di antara GMCI Corp dan OD Capital membawa perubahan besar kepada nilaian saham seunit GMCI yang sudah tersenarai di NASDAQ. 


Jangkaan saham 'GMCI' akan disenaraikan pada papan utama NASDAQ dan seterusnya ke papan utama New York Stock Exchange (NYSE) ialah apabila harga seunit saham mencecah $4.25 yang dijangkakan 'Initial Public Offering' (IPO) pada penghujung tahun 2017 dan awal 2018. 

Tawaran istimewa ketika ini, pemilikan saham syarikat dengan hanya dari atau seminima RM 2,200 untuk 625 unit sahaja dengan belian atau milikan senilai $0.80 seunit saham di mana nilaian dagangan harga semasa di pasaran telah mencecah $2.20 seunit saham.
Data informasi status perniagaan syarikat serta harga semasa saham GMCI dapat diakses melalui pautan berikut:


Gabungan tersebut mampu menaikkan daya saing yang hebat serta memberikan keuntungan yang baru kepada pemilik saham GMCI. Apa yang penting pemilik saham akan diberi prihatin dan perlindungan oleh syarikat pemegang amanah My Premier Trustee (M) Berhad (http://www.mpt.com.myuntuk mengukuhkan lagi kepercayaan para pemegang saham dan para pelabur. My Premier Trustee terkenal dalam melindungi kepentingan empunya atau pelabur dari segi hak dan milikan saham.

Syarikat di bawah naungan GMCI Corporation:-

1.    SBS Mining Corp
5.   HLC Holding Berhad - Hotel and Residence Project 
6.   Amaze Group- University Township Amaze Holdings Sdn. Bhd.
7.   Era Estetika Sdn Bhd.

Syarikat di bawah naungan OD Capital Limited :-

1.   OD Racing  (Video 1 | Vide0 2  | Video 3 | Video 4)

2.   OD Markets  (Video)
3.   MySmartGold (Video)
5.   Youth Lite 
7.   ODalliance 
10. YlSynergy 
15. ITagU 
16. Honor

Justeru, anda dipelawa untuk menjadi salah seorang pemegang saham di Malaysia. Gunakan peluang keemasan ini, kerana syarikat GMCI berada di negara ini. Laporan terkini yang disiarkan oleh Berita Nasional Malaysia (BERNAMA) bertajuk "GMCI Tandatangani MoU Dan MoA Dengan 3 Firma Malaysia, 2 China" dengan jelas menyebut "GMCI Corporation, kumpulan pemegangan pelaburan yang diperbadankan di Amerika Syarikat, dengan 10-15 peratus pemegang saham tempatan, akan melabur dan menjalin usaha sama dalam projek bersama tiga syarikat Malaysia dan dua syarikat China". rujuk keratan dibawah:-


Makanya anda tidak perlu gusar dan bimbang kerana GMCI itu sendiri adalah sebuah syarikat pemegang pelaburan yang diperbadankan. Kekuatan syarikat inilah membantu SMCI Corporation terus sukses sehingga ke hari ini. Akhrikata, sial saksikan video korporat dibawah ini untuk mendapatkan pencerahan lanjut tentang peluang yang ditawarkan ini. 


Percaturan serta nilai dagangan seunit saham pada ketika di papan utama yang bakal mencecah melebihi ratusan peratus gandaan dan sekaligus mencatatkan keuntungan berkali-kali ganda. Anda pasti akan teruja untuk memilikinya. Marilah bersama kami mencipta kewangan secara konsisten jika anda seorang yang mempunyai impian.

Jika anda berminat untuk bersama kami, sila buat pilihan sama anda mahu menjadi "Pelabur" atau pun "Usahawan". Jika anda mahu menjadi Pelabur sahaja, kami akan bantu anda mendapat pulangan yang setimpal dengan pelaburan anda. Jika anda mahu jadi Usaahwan, maka ganjaran dan komisyen yang cukup lumayan pasti menanti anda.  Sila WhatsApp maklumat berikut dengan segera untuk dihubungi.
PELABUR_NAMA ANDA_LOKASI hantarkan ke 010 - 8672 801
USAHAWAN_NAMA ANDA_LOKASI hantarkan ke 011 - 2068 2238
Usahawan SMCI Corporation diperlukan di seluruh negara termasuk Brunei, Singapura, Thailand, Indonesia, Jepun, Korea, Hong Kong dan senatero dunia. Jika anda berminat, hubungi segera talian yang tertera. Untuk info lanjut anda boleh likes pages facebook http://ift.tt/2fY10Se, sertai group FB SMCI Corporation  http://ift.tt/2gbLKns untuk dapatkan info atau layari laman blog eksklusif http://ift.tt/2fXZgYW sekarang.#PDONEWS


SMCI Corporation Tawar Peluang Pelaburan Terbaik Untuk Rakyat Malaysia

Sekianlah artikel SMCI Corporation Tawar Peluang Pelaburan Terbaik Untuk Rakyat Malaysia kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca SMCI Corporation Tawar Peluang Pelaburan Terbaik Untuk Rakyat Malaysia linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2016/11/smci-corporation-tawar-peluang.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "SMCI Corporation Tawar Peluang Pelaburan Terbaik Untuk Rakyat Malaysia"

Posting Komentar