Syukur kepada tuhan tanda terima kasih BN, kata Zahid

Syukur kepada tuhan tanda terima kasih BN, kata Zahid - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Syukur kepada tuhan tanda terima kasih BN, kata Zahid, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Syukur kepada tuhan tanda terima kasih BN, kata Zahid
link : Syukur kepada tuhan tanda terima kasih BN, kata Zahid

Baca juga


Syukur kepada tuhan tanda terima kasih BN, kata Zahid

Rakyat Kelantan perlu bersyukur kepada tuhan kerana kerajaan BN tidak pernah mengabaikan negeri itu sekalipun diperintah oleh pembangkang sejak 1990.

Menegaskan perkara itu,Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi turut mengingatkan rakyat Kelantan supaya berterima kasih kepada kerajaan Persekutuan.

Katanya, banyak peruntukan disalurkan kepada rakyat negeri itu melalui pimpinan BN negeri sejak zaman Tun Abdullah Ahmad Badwi menjadi perdana menteri sehingga ke era Datuk Seri Najib Razak.

“Tidak namanya bersyukur kepada Allah jika tidak berterima kasih kepada yang memberi. Dan yang mencari peruntukan untuk diberi, tidak namanya bersyukur kepada Allah.

“Saya ingin mengingatkan diri saya dan hadirin cukuplah 28 tahun Allah memberi peluang dan amanah kepada PAS.

“Jadi kita kena ambil alih semula Kelantan di bawah UMNO dan BN,” katanya ketika berucap di Program Sepetang Bersama Rakyat di Tendong, Pasir Mas, hari ini.

Sementara itu, Zahid berkata sebaik parlimen dibubarkan, rakyat bebas memilih kerajaan pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14) mengikut prinsip demokrasi.

Bagaimanapun beliau yang juga Timbalan Pengerusi BN mengingatkan rakyat Kelantan memilih parti yang dapat menjamin masa depan mereka.

“Rakyat harus memilih kepada mereka yang memberi,” tegas Zahid.


Syukur kepada tuhan tanda terima kasih BN, kata Zahid

Sekianlah artikel Syukur kepada tuhan tanda terima kasih BN, kata Zahid kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Syukur kepada tuhan tanda terima kasih BN, kata Zahid linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2018/02/syukur-kepada-tuhan-tanda-terima-kasih.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Syukur kepada tuhan tanda terima kasih BN, kata Zahid"

Posting Komentar