Pembangkang Kena Minta Maaf Kepada Tun M -Fathi Aris Omar

Pembangkang Kena Minta Maaf Kepada Tun M -Fathi Aris Omar - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pembangkang Kena Minta Maaf Kepada Tun M -Fathi Aris Omar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pembangkang Kena Minta Maaf Kepada Tun M -Fathi Aris Omar
link : Pembangkang Kena Minta Maaf Kepada Tun M -Fathi Aris Omar

Baca juga


Pembangkang Kena Minta Maaf Kepada Tun M -Fathi Aris Omar


 

 
 

Jangan-jangan selepas ini pembangkang yang kena minta maaf kepada Tun Dr Mahathir Mohamad kerana asyik fitnah beliau berpuluh-puluh tahun!

Sudah dua RCI dibuat bagi mencari dosa-dosa (jenayah) Dr Mahathir, sampai sekarang beliau masih steady, tidak diseret ke mahkamah, oleh itu tidak bersalah.

Jangan-jangan memang betullah keputusan Dr Mahathir memecat DS Anwar Ibrahim kerana rendah akhlaknya. Cuma Tun dulu kurang bukti tetapi zaman DS Najib Razak makin jelas. Ada video sekali!

Saya sudah mula percaya Tun ini memang baik dan bagus tetapi kerjaya politiknya selalu kena fitnah pembangkang. Dahsyat rupa-rupanya politik fitnah ini. Tidak cukup fitnah Tun dan demonstrasi, bela pula perut kempes Anwar untuk tunjukkan dia jadi mangsa.
[ii]

Kalau pembangkang menang dalam PRU14, ternyatalah selama ini mereka menyebar fitnah semata-mata, konon pilihan raya tidak bebas, tidak adil, dan senget sebelah.

Rupa-rupanya sebelum ini pilihan raya difitnah tidak betul sebab orang Felda dan orang kampung tidak sokong! Selepas menang nanti, selepas dapat undi Felda dan orang kampung, apa perlu lagi reformasi sistem pilihan raya, kan?

Macam di mahkamahlah. Kalau pembangkang menang kes, hakim adil dan berani. Kalau pembangkang kalah, ada campur tangan eksekutif dan undang-undang diperalatkan!

Saya insaf atas tanggapan silap saya pada Tun ini selepas membaca sekelian banyak orang yang boleh menerima Tun. Seperti orang ramai, saya juga ingin ikut angin dan ikut arus semasa. Saya ingin bersama majoriti.

Jika saya kecam Tun dulu, itu juga kerana saya terpedaya dengan fitnah pembangkang. Maafkan saya

*Fathi Aris Omar
Penulis buku ‘Agong Tanpa Tengkolok’



Pembangkang Kena Minta Maaf Kepada Tun M -Fathi Aris Omar

Sekianlah artikel Pembangkang Kena Minta Maaf Kepada Tun M -Fathi Aris Omar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Pembangkang Kena Minta Maaf Kepada Tun M -Fathi Aris Omar linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2018/01/pembangkang-kena-minta-maaf-kepada-tun.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Pembangkang Kena Minta Maaf Kepada Tun M -Fathi Aris Omar"

Posting Komentar