Ketua Wanita PH Terengganu Tak Tahu Undang-Undang

Ketua Wanita PH Terengganu Tak Tahu Undang-Undang - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ketua Wanita PH Terengganu Tak Tahu Undang-Undang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ketua Wanita PH Terengganu Tak Tahu Undang-Undang
link : Ketua Wanita PH Terengganu Tak Tahu Undang-Undang

Baca juga


Ketua Wanita PH Terengganu Tak Tahu Undang-Undang

Penahanan Fatimah atau Lily Omar yang dikatakan memuat naik status berbaur hasutan dan fitnah terhadap MB Razif dalam aplikasi Whataspp, membuatkan Ketua Wanita Pakatan Harapan Terengganu Sharifah Norhayati Syed Omar tampil memberikan respon berhubung isu tersebut.

Menurut Sharifah Norhayati, kerajaan Umno BN bertanggungjawab ke atas penahanan Lily Omar sedangkan yang menyebarkan fitnah adalah Lily sendiri, bukan orang lain.

Menurut sumber berkata, beliau turut memetik nama Papagomo yang tidak ada kena-mengena sedikit pun dengan isu ini.

Adakah Ketua Wanita PH Terengganu tahu yang Papagomo pun tidak kebal dari undang-undang negara ini. Papagomo sendiri pernah diperintahkan membayar saman terhadap Dato’ Seri Anwar Ibrahim kerana fitnah sebegini.

Malah, setiap warganegara Malaysia juga dikatakan tidak terlepas dan akan dijatuhi hukuman sekiranya mereka benar-benar bersalah.

Jika undang-undang dikawal oleh Umno BN, sudah pasti beberapa pemimpin tertinggi PH seperti Lim Guan Eng, Lim Kit Siang, Rafizi Ramli dan lain-lain takkan dapat untung hasil duit saman yang mereka menang.

Sharifah Norhayati seolah-olah tidak tahu undang-undang dan dikatakan terlalu bodoh untuk memahaminya?

-PRU14.TV


Ketua Wanita PH Terengganu Tak Tahu Undang-Undang

Sekianlah artikel Ketua Wanita PH Terengganu Tak Tahu Undang-Undang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Ketua Wanita PH Terengganu Tak Tahu Undang-Undang linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2018/01/ketua-wanita-ph-terengganu-tak-tahu.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Ketua Wanita PH Terengganu Tak Tahu Undang-Undang"

Posting Komentar