Azmin Masih Takut Muktamadkan Pembahagian Kerusi Pakatan Harapan Selangor ?

Azmin Masih Takut Muktamadkan Pembahagian Kerusi Pakatan Harapan Selangor ? - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Azmin Masih Takut Muktamadkan Pembahagian Kerusi Pakatan Harapan Selangor ?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Azmin Masih Takut Muktamadkan Pembahagian Kerusi Pakatan Harapan Selangor ?
link : Azmin Masih Takut Muktamadkan Pembahagian Kerusi Pakatan Harapan Selangor ?

Baca juga


Azmin Masih Takut Muktamadkan Pembahagian Kerusi Pakatan Harapan Selangor ?

 
 




Malaysian Access – Pakatan Harapan Selangor masih tidak mengadakan perbincangan rundingan pengagihan kerusi Dewan Undangan Negeri Selangor, walaupun tarikh akhir penyerahan adalah 31 Januari.

Selain itu, jawatankuasa khas untuk berunding pembahagian kerusi untuk empat parti komponen pakatan itu turut belum ditubuhkan.

Keadaan ini akan berterusan kerana PKR masih gigih ingin mendapatkan sokongan PAS dan mempercayai mereka akan gagal tanpa bantuan PAS.
 
Pengarah Komunikasi Negeri Amanah Jamzuri Ardani berkata pihaknya telah menghantar surat kepada pengerusi PH Mohamed Azmin Ali, meminta bahawa jawatankuasa khas ditubuhkan segera untuk membincangkan pembahagian kerusi.

Tetapi tiada sebarang balas dari Azmin.

Jamzuri berkata perbincangan mengenai pembahagian kerusi telah bermula di kalangan sesetengah parti komponen PH, tetapi hanya tidak rasmi.

Tanpa persefahaman semua pihak, keempat-empat pihak masih belum datang bersama-sama untuk secara rasmi membincangkan perkara itu.

Sumber turut mengatakan mesyuarat Jentera Pilihan Raya PH minggu lalu gagal mencapai persetujuan mengenai pembahagian kerusi.

“Wakil berkata mereka hadir untuk bercakap tentang persediaan untuk pilihan raya, tidak bercakap tentang pembahagian kerusi. Jadi, mesyuarat itu berakhir 30 minit kemudian,” kata sumber itu.



Azmin Masih Takut Muktamadkan Pembahagian Kerusi Pakatan Harapan Selangor ?

Sekianlah artikel Azmin Masih Takut Muktamadkan Pembahagian Kerusi Pakatan Harapan Selangor ? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Azmin Masih Takut Muktamadkan Pembahagian Kerusi Pakatan Harapan Selangor ? linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2018/01/azmin-masih-takut-muktamadkan.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Azmin Masih Takut Muktamadkan Pembahagian Kerusi Pakatan Harapan Selangor ?"

Posting Komentar