Air Sungai Rumput melimpah punca Kota Damansara banjir kilat semalam

Air Sungai Rumput melimpah punca Kota Damansara banjir kilat semalam - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Air Sungai Rumput melimpah punca Kota Damansara banjir kilat semalam, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Air Sungai Rumput melimpah punca Kota Damansara banjir kilat semalam
link : Air Sungai Rumput melimpah punca Kota Damansara banjir kilat semalam

Baca juga


Air Sungai Rumput melimpah punca Kota Damansara banjir kilat semalam

ANTARAPOS

Post Pic
 
 
KUALA LUMPUR: Kejadian banjir kilat yang berlaku di Jalan Persiaran Surian, Kota Damansara, Petaling Jaya semalam dipercayai berpunca dari limpahan takungan air Sungai Rumput.
 
Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) dalam satu kenyataan di sini hari ini berkata, pemerhatian mendapati hujan lebat selama beberapa jam bermula pada pukul 3.30 petang semalam menyebabkan air bertakung dan melimpah ke jalan berkenaan.
 
“Punca banjir berlaku ekoran daripada kolam takungan di bahagian hulu telah mengecil akibat daripada kerja-kerja pembangunan berdekatan.
 
“Sehubungan itu, MBPJ mengarahkan pihak yang menjalankan kerja pembangunan itu agar membersihkan dan mendalamkan kolam takungan Damansara Perdana selain meminta Jabatan Pengairan dan Saliran (JPS) membesarkan kolam takungan Sungai Rumput di Jalan PJU 3/22,” katanya.
 
 


Air Sungai Rumput melimpah punca Kota Damansara banjir kilat semalam

Sekianlah artikel Air Sungai Rumput melimpah punca Kota Damansara banjir kilat semalam kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Air Sungai Rumput melimpah punca Kota Damansara banjir kilat semalam linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2018/01/air-sungai-rumput-melimpah-punca-kota.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Air Sungai Rumput melimpah punca Kota Damansara banjir kilat semalam"

Posting Komentar