Anak dedah sebab perginya Jins Shamsuddin

Anak dedah sebab perginya Jins Shamsuddin - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Anak dedah sebab perginya Jins Shamsuddin, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Anak dedah sebab perginya Jins Shamsuddin
link : Anak dedah sebab perginya Jins Shamsuddin

Baca juga


Anak dedah sebab perginya Jins Shamsuddin

Semalam kita dikejutkan dengan pemergian Seniman Negara iaitu Tan Sri Dr Jins Shamsuddin. Mengikut portal mStarOnline. anak Allahyarham Putera Hang Jebat berkata, pada mulanya Allahyarham mengadu sesak nafas ketika sedang menikmati makanan di rumah mereka di Hulu Klang.

Katanya, ayahnya itu kemudian dibawa ke klinik berdekatan iaitu Klinik Idzham di Taman Melawati oleh ibunya iaitu Puan Sri Halijah Abdullah dengan bantuan jiran untuk mendapatkan rawatan.

Tambahnya, apabila tiba di klinik berkenaan, keadaan Allahyarham menjadi lemah sehinggalah beliau menghembuskan nafas terkahir.

Ujar Jebat lagi, jenazah akan dibawa pulang ke rumah mereka malam ini (Rabu) untuk urusan seterusnya. Jenazah dijadual akan dikebumikan di Masjid Al-Ridhuan, Hulu Klang kira-kira pukul 11 pagi Khamis.

Kesihatan Jins, 82, semakin merosot sejak beberapa tahun lalu akibat penyakit Alzheimer yang dihidapinya.


Anak dedah sebab perginya Jins Shamsuddin

Sekianlah artikel Anak dedah sebab perginya Jins Shamsuddin kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Anak dedah sebab perginya Jins Shamsuddin linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2017/03/anak-dedah-sebab-perginya-jins.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Anak dedah sebab perginya Jins Shamsuddin"

Posting Komentar