Polis Panggil Saksi Kes Kanak-Kanak Putus Kemaluan Ketika Bersunat

Polis Panggil Saksi Kes Kanak-Kanak Putus Kemaluan Ketika Bersunat - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Polis Panggil Saksi Kes Kanak-Kanak Putus Kemaluan Ketika Bersunat, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Polis Panggil Saksi Kes Kanak-Kanak Putus Kemaluan Ketika Bersunat
link : Polis Panggil Saksi Kes Kanak-Kanak Putus Kemaluan Ketika Bersunat

Baca juga


Polis Panggil Saksi Kes Kanak-Kanak Putus Kemaluan Ketika Bersunat

KUALA LUMPUR: Polis mengesahkan video viral di media sosial yang menunjukkan seorang kanak-kanak lelaki terputus kemaluan ketika bersunat menggunakan teknik pembedahan laser di sebuah klinik di Kajang semalam adalah benar.
Ketua Polis Kajang, ACP Othman Nanyan mengesahkan perkara berkenaan dan memanggil beberapa saksi untuk merakam keterangan bagi siasatan lanjut.
“Setakat ini tiada sebarang tangkapan dibuat dan kes ini disiasat mengikut Seksyen 338 Kanun Keseksaan kerana menyebabkan cedera parah sama ada secara gopoh atau cuai dengan perbuatan yang membahayakan nyawa atau keselamatan orang lain.
“Jika disabitkan kesalahan, pesalah boleh dipenjara sehingga 2 tahun atau denda sehingga dua ribu ringgit atau kedua-duanya sekali,” katanya ketika dihubungi #sumber


Polis Panggil Saksi Kes Kanak-Kanak Putus Kemaluan Ketika Bersunat

Sekianlah artikel Polis Panggil Saksi Kes Kanak-Kanak Putus Kemaluan Ketika Bersunat kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Polis Panggil Saksi Kes Kanak-Kanak Putus Kemaluan Ketika Bersunat linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2016/12/polis-panggil-saksi-kes-kanak-kanak.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Polis Panggil Saksi Kes Kanak-Kanak Putus Kemaluan Ketika Bersunat"

Posting Komentar