Perkembangan terkini kandungan Syatilla, jantina kandungan?

Perkembangan terkini kandungan Syatilla, jantina kandungan? - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Perkembangan terkini kandungan Syatilla, jantina kandungan?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Perkembangan terkini kandungan Syatilla, jantina kandungan?
link : Perkembangan terkini kandungan Syatilla, jantina kandungan?

Baca juga


Perkembangan terkini kandungan Syatilla, jantina kandungan?

Menghampiri lima bulan usia kandungan, pelakon Syatilla Melvin mula berehat dan tidak melakukan kerja berat. Isteri Shaheizy Sam itu juga mengakui tidak berdepan masalah sepanjang proses kehamilan, termasuk mengidam benda yang bukan-bukan.

"Alhamdulillah, ketika ini, semuanya lancar. Tidak ada apa-apa yang teruk ketika hamil. Saya tak teringin atau mengidam makanan yang bukan- bukan.

"Cuma berat badan saya paling ketara naik. Sebelum ini, memang susah nak naik. Dulu nak cecah 50 kilogram pun ambil masa. "Sekarang, berat badan saya sudah naik jadi 59 kilogram," katanya yang dijangka bersalin pada mei depan.

Mengenai jantina, jelas Syatilla, beliau dan suami tidak kisah dengan jantina anak yang bakal dilahirkan. Namun, katanya, melihat pada keadaan sekarang, beliau bakal melahirkan anak lelaki. -BharianOnline


Perkembangan terkini kandungan Syatilla, jantina kandungan?

Sekianlah artikel Perkembangan terkini kandungan Syatilla, jantina kandungan? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Perkembangan terkini kandungan Syatilla, jantina kandungan? linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2016/12/perkembangan-terkini-kandungan-syatilla.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Perkembangan terkini kandungan Syatilla, jantina kandungan?"

Posting Komentar