MetMalaysia: Taufan Nock Ten impak ombak 11 kaki

MetMalaysia: Taufan Nock Ten impak ombak 11 kaki - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MetMalaysia: Taufan Nock Ten impak ombak 11 kaki, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MetMalaysia: Taufan Nock Ten impak ombak 11 kaki
link : MetMalaysia: Taufan Nock Ten impak ombak 11 kaki

Baca juga


MetMalaysia: Taufan Nock Ten impak ombak 11 kaki

SELANGOR KINI

SHAH ALAM : Jabatan Meterologi Malaysia (MetMalaysia) menjangkakan kesan Taufan (Nock-Ten) boleh menyebabkan angin kencang dengan kelajuan 40-50 kmsj dan ombak mencapai ketinggian sehingga 3.5 meter (11 kaki) di kawasan perairan Laut China Selatan.

MetMalaysia dalam kenyataan menyatakan pada jam 8:00 pagi, 26 Disember, Nock-Ten berada di kedudukan Latitud 13.6 Utara dan Longitud 121.4 Timur, kira-kira 124 km ke Tenggara Manila, Filipina.

nock10-1

Nock Ten dikesan bergerak ke arah Barat dengan kelajuan 25 km/j dan jarak dari bandar terdekat kira-kira 899 km ke Timur Laut Kudat, Sabah.

Sementara itu Malaysian Airlines (MAS) turut membuat penjadualan semula beberapa penerbangan ekoran Taufan Nock Ten yang melanda Filipina.

Penumpang dinasihatkan untuk merujuk kepada status penerbangan di http://ift.tt/HupXxc atau menghubungi 1-300-88-3000 untuk sebarang kemaskini.=EZY=



MetMalaysia: Taufan Nock Ten impak ombak 11 kaki

Sekianlah artikel MetMalaysia: Taufan Nock Ten impak ombak 11 kaki kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca MetMalaysia: Taufan Nock Ten impak ombak 11 kaki linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2016/12/metmalaysia-taufan-nock-ten-impak-ombak.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "MetMalaysia: Taufan Nock Ten impak ombak 11 kaki"

Posting Komentar