PRU14: Terima kenyataan jika tak jadi calon

PRU14: Terima kenyataan jika tak jadi calon - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PRU14: Terima kenyataan jika tak jadi calon, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PRU14: Terima kenyataan jika tak jadi calon
link : PRU14: Terima kenyataan jika tak jadi calon

Baca juga


PRU14: Terima kenyataan jika tak jadi calon

Senarai calon UMNO yang bakal bertanding dalam Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) adalah seimbang serta membabitkan golongan muda dan berpengalaman,

Mengulas perkara itu, Setiausaha Agungnya, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor berkata ia sudah diserahkan kepada Presiden dan Timbalan Presiden parti untuk diputuskan.

“Saya berkeyakinan senarai calon muka baharu dan lama adalah seimbang dan kita pastikan yang terpilih adalah calon yang disukai rakyat dan bukannya yang disukai parti atau individu tertentu.

Beliau yang juga Menteri Wilayah Persekutuan berkata demikian selepas menghadiri program Jualan Ikan Separuh Harga di Presint 9, Putrajaya hari ini.

Sementara itu, ditanya berkenaan calon muka lama yang pernah tewas dan berhasrat bertanding semula, Tengku Adnan berkata mereka perlu mengemukakan alasan kekalahan lalu serta formula untuk menang pada kali ini.

“Mereka boleh mempromosi diri sendiri, tetapi perlu bersedia sekiranya tidak terpilih, terima kenyataan,” katanya.


PRU14: Terima kenyataan jika tak jadi calon

Sekianlah artikel PRU14: Terima kenyataan jika tak jadi calon kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca PRU14: Terima kenyataan jika tak jadi calon linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2018/02/pru14-terima-kenyataan-jika-tak-jadi.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "PRU14: Terima kenyataan jika tak jadi calon"

Posting Komentar