PM RAMAL PEMIMPIN PH AKAN SIBUK REBUT JAWATAN

PM RAMAL PEMIMPIN PH AKAN SIBUK REBUT JAWATAN - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PM RAMAL PEMIMPIN PH AKAN SIBUK REBUT JAWATAN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PM RAMAL PEMIMPIN PH AKAN SIBUK REBUT JAWATAN
link : PM RAMAL PEMIMPIN PH AKAN SIBUK REBUT JAWATAN

Baca juga


PM RAMAL PEMIMPIN PH AKAN SIBUK REBUT JAWATAN

Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, Pakatan Harapan diketuai DAP diramalkan akan kekal sibuk merebut jawatan Perdana Menteri selama dua hingga ke tiga tahun sebelum mereka dapat memulakan tugas untuk berkhidmat kepada rakyat.

Ini kerana, Perdana Menteri berkata, akan berlaku dua senario jika Pakatan Harapan menang pada pilihan raya umum nanti.

“Pertama, Dr. Mahathir tidak akan melepaskan jawatannya kepada Ketua Umum Pakatan Harapan, Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana umum mengerti Dr. Mahathir menganggap semua pemimpin lain tidak betul.

“Senario kedua, kalau Dr. Mahathir memilih untuk membuat pusingan U dan melepaskan jawatan beliau kepada Anwar, akibatnya jawatan Perdana Menteri dan Timbalannya, akan disandang oleh sepasang suami isteri dan inilah nepotisme tahap paling kritikal yang diamalkan mereka,” kata beliau menerusi blog NajibRazak.com hari ini. – UTUSAN ONLINE


PM RAMAL PEMIMPIN PH AKAN SIBUK REBUT JAWATAN

Sekianlah artikel PM RAMAL PEMIMPIN PH AKAN SIBUK REBUT JAWATAN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca PM RAMAL PEMIMPIN PH AKAN SIBUK REBUT JAWATAN linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2018/02/pm-ramal-pemimpin-ph-akan-sibuk-rebut.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "PM RAMAL PEMIMPIN PH AKAN SIBUK REBUT JAWATAN"

Posting Komentar