Mesej Tular Ucapan Khas PM Tidak Benar...Inilah Kerja Cai Pembangkang

Mesej Tular Ucapan Khas PM Tidak Benar...Inilah Kerja Cai Pembangkang - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mesej Tular Ucapan Khas PM Tidak Benar...Inilah Kerja Cai Pembangkang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mesej Tular Ucapan Khas PM Tidak Benar...Inilah Kerja Cai Pembangkang
link : Mesej Tular Ucapan Khas PM Tidak Benar...Inilah Kerja Cai Pembangkang

Baca juga


Mesej Tular Ucapan Khas PM Tidak Benar...Inilah Kerja Cai Pembangkang

PETALING JAYA: Mesej yang tular di media sosial mengenai Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak membuat pengumuman penting pada Rabu adalah tidak benar.

Mesej itu diiringi paparan skrin mengenai penampilan Najib di Astro Awani, bersama-sama dengan perkataan "Ucapan Khas Perdana Menteri" dan "Saksikan Ucapan Perdana Menteri secara langsung di 11.3 pagi nanti".

Walaupun tidak dinyatakan dengan jelas, mesej yang tular itu dianggap sebagai pengumuman mengenai pilihan raya umum akan datang.

Bagaimanapun, sumber-sumber di Pejabat Perdana Menteri mengatakan bahawa mesej berkenaan adalah tidak benar.

Wartawan Astro Awani, Ashwad Ismail juga menulis di Twitternya bahawa paparan skrin itu adalah dari 2013.

Beberapa mesej palsu didapati tersebar di media sosial sejak beberapa minggu lalu berhubung pengumuman pilihan raya umum.

Satu mesej yang tukar menyebut kononnya Parlimen akan dibubarkan pada 22 Februari dan seterusnya memberikan tarikh hari penamaan calon dan hari mengundi.


Mesej Tular Ucapan Khas PM Tidak Benar...Inilah Kerja Cai Pembangkang

Sekianlah artikel Mesej Tular Ucapan Khas PM Tidak Benar...Inilah Kerja Cai Pembangkang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Mesej Tular Ucapan Khas PM Tidak Benar...Inilah Kerja Cai Pembangkang linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2018/02/mesej-tular-ucapan-khas-pm-tidak.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Mesej Tular Ucapan Khas PM Tidak Benar...Inilah Kerja Cai Pembangkang"

Posting Komentar