APAPUN BOLEH TERJADI… DR M & MUKHRIZ SUDAH TERDESAK NAK MENANG PRU14

APAPUN BOLEH TERJADI… DR M & MUKHRIZ SUDAH TERDESAK NAK MENANG PRU14 - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul APAPUN BOLEH TERJADI… DR M & MUKHRIZ SUDAH TERDESAK NAK MENANG PRU14, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : APAPUN BOLEH TERJADI… DR M & MUKHRIZ SUDAH TERDESAK NAK MENANG PRU14
link : APAPUN BOLEH TERJADI… DR M & MUKHRIZ SUDAH TERDESAK NAK MENANG PRU14

Baca juga


APAPUN BOLEH TERJADI… DR M & MUKHRIZ SUDAH TERDESAK NAK MENANG PRU14

Keadaan semakin suntuk dan Tun Mahathir Mohamad serta anaknya, Datuk Seri Mukhriz Mahathir kini terdesak untuk menang dalam Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14) dan sanggup melakukan apa sahaja demi mencapai cita-cita politik mereka.

Naib Ketua Pergerakan Pemuda UMNO, Khairul Azwan Harun berkata, ini kerana tidak mustahil dua beranak itu akan bertanding menggunakan logo DAP untuk meraih undi kaum Cina dalam PRU14.

“Mahathir dan Mukhriz tak kisah PPBM terkubur asalkan menang PRU14.

“Mereka dalam keadaan terdesak, maka tidak hairanlah jikalau mereka bertanding menggunakan logo DAP untuk meraih undi kaum Cina oleh sebab kegagalan untuk meraih sokongan pengundi Melayu,” katanya dalam satu kenyataaan.

Khairul Azwan mengulas kenyataan Ahli Majlis Tertinggi (MT) UMNO, Datuk Dr Mohd Puad Zarkashi bahawa kedua individu itu akan bertanding atas tiket DAP pada PRU14.

Jelasnya, beliau bersetuju dengan kenyataan itu kerana timbul ketidakpuasan hati ramai pihak di dalam parti itu sendiri menyebabkan Dr Mahathir tidak lagi popular di dalam PPBM.

Sebelum ini, Mohd Puad mendakwa Dr Mahathir dan Mukhriz bakal bertanding atas tiket DAP pada PRU14.

Jelas Mohd Puad, tindakan itu dikatakan berikutan PPBM gagal mendapat sambutan dalam kalangan orang Melayu khususnya di kawasan hendak ditandingi.

Tegasnya, hasrat Pengerusi dan Timbalan Presiden PPBM itu mewujudkan satu usaha dalaman oleh kelompok ‘proMahathir’ untuk mensabotaj pendaftaran parti berkenaan dengan menyalahkan Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (RoS).

Dalam pada itu, Khairul Azwan mendakwa, situasi itu mewujudkan satu kerjasama sulit antara Mahathir dan Penasihat DAP, Lim Kit Siang bagi membolehkan Pengerusi Pakatan Harapan itu berpayungkan logo DAP pada PRU akan datang.

“Saya amat yakin Mahathir akan bertanding menggunakan logo DAP kerana terdesak.

“Kini semua pihak tahu bahawa Mahathir merupakan seorang yang tidak berpegang kepada apa-apa prinsip kerana dia sentiasa percaya matlamat menghalalkan cara, walaupun cara tersebut merupakan sebuah pengkhianatan kepada ahli dan PPBM sendiri,” tegasnya.


APAPUN BOLEH TERJADI… DR M & MUKHRIZ SUDAH TERDESAK NAK MENANG PRU14

Sekianlah artikel APAPUN BOLEH TERJADI… DR M & MUKHRIZ SUDAH TERDESAK NAK MENANG PRU14 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca APAPUN BOLEH TERJADI… DR M & MUKHRIZ SUDAH TERDESAK NAK MENANG PRU14 linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2018/02/apapun-boleh-terjadi-dr-m-mukhriz-sudah.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "APAPUN BOLEH TERJADI… DR M & MUKHRIZ SUDAH TERDESAK NAK MENANG PRU14"

Posting Komentar