LELAKI HINA ISLAM, MELAYU DALAM FB DITAHAN

LELAKI HINA ISLAM, MELAYU DALAM FB DITAHAN - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul LELAKI HINA ISLAM, MELAYU DALAM FB DITAHAN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : LELAKI HINA ISLAM, MELAYU DALAM FB DITAHAN
link : LELAKI HINA ISLAM, MELAYU DALAM FB DITAHAN

Baca juga


LELAKI HINA ISLAM, MELAYU DALAM FB DITAHAN

Seorang lelaki berusia 34 tahun ditahan di rumahnya di Simpang Durian di sini, awal pagi semalam, kerana dipercayai memuat naik status yang menyinggung perasaan umat Islam dalam laman Facebook miliknya.

Ketua Polis Daerah Jelebu, Deputi Superintendan Kamarul Rizal Jenal, berkata suspek ditahan jam 1.30 pagi berikutan laporan polis dibuat seorang guru berusia 53 tahun kira-kira dua jam sebelum itu.

“Polis merampas sebuah telefon bimbit bersama dua kad sim daripada suspek yang mempunyai dua rekod lampau berkaitan jenayah harta benda.

“Dia direman selama empat hari bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 298A Kanun Keseksaan serta Seksyen 233 Akta Komunikasi dan Multimedia 1998,” katanya di sini, semalam.

Selain dipercayai menghina agama Islam, beliau berkata, suspek didakwa melakukan provokasi terhadap orang Melayu melalui statusnya dalam laman sosial itu.

Sumber: BH Online


LELAKI HINA ISLAM, MELAYU DALAM FB DITAHAN

Sekianlah artikel LELAKI HINA ISLAM, MELAYU DALAM FB DITAHAN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca LELAKI HINA ISLAM, MELAYU DALAM FB DITAHAN linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2018/01/lelaki-hina-islam-melayu-dalam-fb.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "LELAKI HINA ISLAM, MELAYU DALAM FB DITAHAN"

Posting Komentar