Guan Eng sendiri dolak-dalik isu projek terowong dasar laut

Guan Eng sendiri dolak-dalik isu projek terowong dasar laut - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Guan Eng sendiri dolak-dalik isu projek terowong dasar laut, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Guan Eng sendiri dolak-dalik isu projek terowong dasar laut
link : Guan Eng sendiri dolak-dalik isu projek terowong dasar laut

Baca juga


Guan Eng sendiri dolak-dalik isu projek terowong dasar laut

ANTARAPOS
 
Post Pic
 
 
PULAU PINANG: Ketua Menteri, Lim Guan Eng ditempelak selepas menuduh Barisan Nasional (BN) cuba mensabotaj projek terowong dasar laut dan tiga lebuh raya yang dirancang di negeri ini.
 
Sedangkan, menurut Pengerusi Barisan Nasional (BN), Teng Chang Yeow, projek itu sebenarnya disabotaj Kerajaan DAP Pulau Pinang sendiri yang memberi jawapan berdolak-dalik serta mengelirukan setiap kali timbul kontroversi mengenainya dibangkitkan.
 
Sebagai contoh, kata beliau, Kerajaan DAP Pulau Pinang pada Mei 2015 ketika sidang DUN memaklumkan projek itu akan bermula pada 2016 hingga 2020.
 
“Kini sudah 2018 tetapi bayang projek itu pun tidak nampak, tetapi kemudian dalam sidang DUN tahun lepas mereka mendakwa projek tiga lebuh raya akan bermula pertengahan tahun ini pula.
 
“Jadi siapa sebenarnya yang sering membuat kenyataan mengelirukan dan mensabotaj projek sendiri?” katanya dipetik Utusan Online.
 
Semalam, dalam sidang akhbarnya, Guan Eng mendakwa kerajaan negeri ketika ini tidak pasti sama ada projek terowong dasar laut dan tiga lebuh raya dapat diteruskan atau tidak selepas mendakwa disabotaj BN.
 
 


Guan Eng sendiri dolak-dalik isu projek terowong dasar laut

Sekianlah artikel Guan Eng sendiri dolak-dalik isu projek terowong dasar laut kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Guan Eng sendiri dolak-dalik isu projek terowong dasar laut linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2018/01/guan-eng-sendiri-dolak-dalik-isu-projek.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Guan Eng sendiri dolak-dalik isu projek terowong dasar laut"

Posting Komentar