Beku dana: Jangan heret Istana, kata Azmin kepada ADUN PAS...Takut diketahui Sultan Ker...?

Beku dana: Jangan heret Istana, kata Azmin kepada ADUN PAS...Takut diketahui Sultan Ker...? - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Beku dana: Jangan heret Istana, kata Azmin kepada ADUN PAS...Takut diketahui Sultan Ker...?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Beku dana: Jangan heret Istana, kata Azmin kepada ADUN PAS...Takut diketahui Sultan Ker...?
link : Beku dana: Jangan heret Istana, kata Azmin kepada ADUN PAS...Takut diketahui Sultan Ker...?

Baca juga


Beku dana: Jangan heret Istana, kata Azmin kepada ADUN PAS...Takut diketahui Sultan Ker...?

KUALA SELANGOR: Menteri Besar Selangor Datuk Seri Azmin Ali memberi teguran kepada ADUN PAS untuk tidak mengheret pihak Istana dan Sultan Selangor dalam isu pembekuan peruntukan pembangunan kawasan kepada wakil rakyat parti itu.

Sebaliknya Azmin menegaskan, sekiranya mana-mana ADUN PAS yang berdepan dengan masalah berkenaan, mereka wajar mengambil pendekatan berbincang dengan pegawai daerah atau berjumpa sendiri dengannya.

Katanya lagi tindakan tersebut bersifat kebudak-budakkan kerana ia boleh diselesaikan secara dalaman.

“Pintu saya sentiasa terbuka, tak payahlah bawa ke Istana. Ni satu tindakan kebudak-budakkan, soal pentadbiran negeri jangan heret Istana untuk menyelesaikannya. Saya bersedia untuk mendengar masalah mana-mana ADUN.

“Bagi saya mana-mana ADUN yang ada masalah tentang peruntukan pembangunan di kawasan masing-masing boleh berbincang dengan pegawai Daerah ataupun berbincang dengan saya sendirilah. Sebab ni soal pentadbiran, tak payahlah jumpa Tuanku,” katanya kepada media selepas majlis pelancaran Program Kasih Ibu Smart Selangor (KISS).


Beku dana: Jangan heret Istana, kata Azmin kepada ADUN PAS...Takut diketahui Sultan Ker...?

Sekianlah artikel Beku dana: Jangan heret Istana, kata Azmin kepada ADUN PAS...Takut diketahui Sultan Ker...? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Beku dana: Jangan heret Istana, kata Azmin kepada ADUN PAS...Takut diketahui Sultan Ker...? linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2018/01/beku-dana-jangan-heret-istana-kata.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Beku dana: Jangan heret Istana, kata Azmin kepada ADUN PAS...Takut diketahui Sultan Ker...?"

Posting Komentar