Liow: Waris mangsa nahas MH370 boleh cari sendiri tetapi...

Liow: Waris mangsa nahas MH370 boleh cari sendiri tetapi... - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Liow: Waris mangsa nahas MH370 boleh cari sendiri tetapi..., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Liow: Waris mangsa nahas MH370 boleh cari sendiri tetapi...
link : Liow: Waris mangsa nahas MH370 boleh cari sendiri tetapi...

Baca juga


Liow: Waris mangsa nahas MH370 boleh cari sendiri tetapi...


Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Liow Tiong Lai berkata, kerajaan terbuka untuk menerima cadangan sekiranya waris ingin membuat carian sendiri terhadap mangsa pesawat MH370.

Bagaimanapun, Liow berkata, beliau berharap agar mana-mana waris dapat memberikan cadangan terlebih dahulu mengenai perkara berkenaan sebelum mengambil sebarang tindakan.

"Kita menerima bantuan daripada sesiapa sahaja. Semua orang mempunyai cara masing-masing untuk mencari MH370.

"Saya juga telah mengadakan perbincangan dan dialog yang baik bersama waris, dan kami mempunyai pelbagai interaksi dan mereka (waris) telah bangkitkan satu cadangan dan ia cadangan yang bagus kepada kita dan kita akan mempertimbangkannya," katanya.

Liow berkata demikian selepas menghadiri Hari Memperingati MH370 di ibu negara, hari ini.

Beliau berkata demikian sebagai menjawab soalan pemberita yang bertanya tentang usaha keluarga waris mangsa penerbangan berkenaan yang ingin membiayai sendiri pencarian MH370.



Liow: Waris mangsa nahas MH370 boleh cari sendiri tetapi...

Sekianlah artikel Liow: Waris mangsa nahas MH370 boleh cari sendiri tetapi... kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Liow: Waris mangsa nahas MH370 boleh cari sendiri tetapi... linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2017/03/liow-waris-mangsa-nahas-mh370-boleh.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Liow: Waris mangsa nahas MH370 boleh cari sendiri tetapi..."

Posting Komentar