Jong-chol dakwa jadi mangsa konspirasi Malaysia

Jong-chol dakwa jadi mangsa konspirasi Malaysia - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Jong-chol dakwa jadi mangsa konspirasi Malaysia, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Jong-chol dakwa jadi mangsa konspirasi Malaysia
link : Jong-chol dakwa jadi mangsa konspirasi Malaysia

Baca juga


Jong-chol dakwa jadi mangsa konspirasi Malaysia

ANTARAPOS.COM
Post Pic
 
 
BEIJING: Warga Korea Utara, Ri Jong-chol yang telah dihantar pulang ke negaranya mendakwa dia merupakan mangsa konspirasi pihak berkuasa Malaysia ekoran penahanannya berhubung kematian Kim Jong-nam, lapor Rueters.
 
Lelaki itu turut mendakwa penahanannya merupakan suatu 'plot' untuk `merosakkan maruah negaranya'.
 
Jong-chol, 47, turut menuduh para penyiasat Malaysia menggunakan paksaan dalam usaha untuk mendapatkan pengakuannya.
 
"Jika saya terima semuanya, mereka akan menyediakan kehidupan yang baik untuk saya di Malaysia dan ini menyedarkan saya bahawa ini adalah perangkap untuk menjatuhkan maruah negara saya," katanya di luar pejabat kedutaan Korea Utara di sini.
 
Jong-chol dihantar pulang ke negaranya selepas tempoh tahanan reman sejak 18 Februari lalu berakhir semalam.  
 
Lelaki itu turut disenaraihitamkan daripada memasuki Malaysia.
 
 


Jong-chol dakwa jadi mangsa konspirasi Malaysia

Sekianlah artikel Jong-chol dakwa jadi mangsa konspirasi Malaysia kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Jong-chol dakwa jadi mangsa konspirasi Malaysia linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2017/03/jong-chol-dakwa-jadi-mangsa-konspirasi.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Jong-chol dakwa jadi mangsa konspirasi Malaysia"

Posting Komentar