AS Dedah Tembelang Skandal 1MDB Lagi

AS Dedah Tembelang Skandal 1MDB Lagi - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul AS Dedah Tembelang Skandal 1MDB Lagi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : AS Dedah Tembelang Skandal 1MDB Lagi
link : AS Dedah Tembelang Skandal 1MDB Lagi

Baca juga


AS Dedah Tembelang Skandal 1MDB Lagi

AS Dedah Tembelang Skandal 1MDB Lagi. Pelbagai pencabulan hak asasi manusia yang berlaku ekoran percubaan membendung skandal 1MDB telah dibangkitkan dalam Jabatan Negara Amerika Syarikat menerusi Laporan Negara AS Mengenai Amalan Hak Asasi Manusia 2016.

"Ekoran skandal kewangan kerajaan pada 2014, pemberi maklumat dan pengkritik berdepan penapisan, ugutan polis, siasatan dan tuduhan jenayah.

AS Dedah Tembelang Skandal 1MDB Lagi.  "Akhbar dan stesen media penyiaran menapis terlebih dahulu liputan berita mengenai skandal tersebut.

"Media atas talian menawarkan perspektif lebih bebas dan kritis, tetapi sering menjadi sasaran tindakan undang-undang dan gangguan dengan menyebabkan sebuah portal ditutup," kata laporan itu.

Laporan yang dikeluarkan di Amerika Syarikat awal hari ini mencetuskan kontroversi sendiri apabila Setiausaha Negara AS Rex Tillerson memecah tradisi dengan tidak hadir.

AS Dedah Tembelang Skandal 1MDB Lagi


Antara lain, laporan itu menekankan pendakwaan ke atas Ahli Parlimen Pandan, Rafizi Ramli dan sekatan ke atas Medium.com dan The Malaysian Insider, yang semuanya terkait dengan skandal 1MDB. - mk


Iklan
Image
Image
Image
Image
Image
Image







AS Dedah Tembelang Skandal 1MDB Lagi

Sekianlah artikel AS Dedah Tembelang Skandal 1MDB Lagi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca AS Dedah Tembelang Skandal 1MDB Lagi linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2017/03/as-dedah-tembelang-skandal-1mdb-lagi.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "AS Dedah Tembelang Skandal 1MDB Lagi"

Posting Komentar