Angin kencang di perairan Pantai Timur, Johor hingga esok

Angin kencang di perairan Pantai Timur, Johor hingga esok - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Angin kencang di perairan Pantai Timur, Johor hingga esok, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Angin kencang di perairan Pantai Timur, Johor hingga esok
link : Angin kencang di perairan Pantai Timur, Johor hingga esok

Baca juga


Angin kencang di perairan Pantai Timur, Johor hingga esok

ANTARAPOS.COM
Post Pic
 
KUALA LUMPUR: Angin kencang Timur Laut dengan kelajuan 40 hingga 50 kilometer sejam (kmsj) dijangka berlaku di kawasan perairan Kelantan, Terengganu, Pahang dan Johor hingga esok. 
 
Menurut Jabatan Meteorologi, selain angin kencang, ombak juga diramal mencapai ketinggian 3.5 meter di kawasan perairan terbabit. 
 
Keadaan angin kencang dan laut bergelora itu berbahaya kepada bot-bot kecil, rekreasi laut dan sukan laut. 
 
Pada tempoh sama, kawasan pantai di empat negeri itu juga terdedah kepada peningkatan paras air laut. 
 
Selain itu, ribut petir, hujan lebat serta angin kencang di Limbang dan Miri (Daerah Marudi), Sarawak dijangka berterusan hingga awal pagi ini.
 
 


Angin kencang di perairan Pantai Timur, Johor hingga esok

Sekianlah artikel Angin kencang di perairan Pantai Timur, Johor hingga esok kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Angin kencang di perairan Pantai Timur, Johor hingga esok linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2017/03/angin-kencang-di-perairan-pantai-timur.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Angin kencang di perairan Pantai Timur, Johor hingga esok"

Posting Komentar