Panas:"Jentera Pilihan Raya" PAS Tanjung Lumpur Pula Tolak Fuziah !

Panas:"Jentera Pilihan Raya" PAS Tanjung Lumpur Pula Tolak Fuziah ! - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Panas:"Jentera Pilihan Raya" PAS Tanjung Lumpur Pula Tolak Fuziah !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Panas:"Jentera Pilihan Raya" PAS Tanjung Lumpur Pula Tolak Fuziah !
link : Panas:"Jentera Pilihan Raya" PAS Tanjung Lumpur Pula Tolak Fuziah !

Baca juga


Panas:"Jentera Pilihan Raya" PAS Tanjung Lumpur Pula Tolak Fuziah !


KUANTAN: Kedudukan Ahli Parlimen Kuantan, Fuziah Salleh  kini kian terancam apabila sokongan PAS terhadap kepimpinan beliau kini terus ditolak. Terdahulu, PDO mendedahkan dua UPU PAS berbuat demikian, akibat kecewa dengan pendirian Fuziah yang tidak berterima kasih atas sokongan mereka menaikkan pemimpin itu dalam dua pilihanraya umum sebelum ini.



Terkini, Jentera Pilihanraya Parti Islam SeMalaysia (PAS) DUN Tanjung Lumpur pula mengumumkan penangguhan segala bentuk program dan gerak kerja bersama PKR Kuantan menjelang pilihn raya umum ke-14 nanti. Perkara itu dimumkan dalam satu kenyataan rasmi oleh Sulong Jaafar, Setiausaha JPRD PAS DUN Tanjung Lumpur. 

Cawangan PAS yang terlibat ialah Perkampungan Sg Isap 2, Perkampungan  Sg Isap, Perkampoungan Sg Isap Fasa 2, Tanah Putih Baru, Kampung Peramu dan PAS Cawangan Berjaya Permai.



Menurut kenyataan tersebut, tindakan terpaksa diambil kerana kebiadapan Fuziah Salleh terutamanya kenyataan panas yang beliau tuijukan kepada PAS. 




"Sega;a entuk rundingan dengan PKR Kuantan ditutup, sehingga beliau meminta maaf secara terbuka kepada pihak PAS .. Kami bertanggungjawab untuk menjaga  parti kami daripada kebiadapan sesiapa jua. Keputusan telah diuat sebulat suara dalan mesyuarat MTD Tanjung Lumpur", kata kenyataan tersebut.

DUN Tanjung Lumpur berjaya dimenangi oleh PAS menerusi Ustaz Rosli Abdul Jabar pada Pilihan Raya Umum Ke-13 lalu. Dengan perkembangan terbaru ini, ia pasti menyulitkan lagi keqakeadaan Fuziah untuk mempertahankan kerusi tersebut.  #PDONEWS


Panas:"Jentera Pilihan Raya" PAS Tanjung Lumpur Pula Tolak Fuziah !

Sekianlah artikel Panas:"Jentera Pilihan Raya" PAS Tanjung Lumpur Pula Tolak Fuziah ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Panas:"Jentera Pilihan Raya" PAS Tanjung Lumpur Pula Tolak Fuziah ! linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2016/12/panasjentera-pilihan-raya-pas-tanjung.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Panas:"Jentera Pilihan Raya" PAS Tanjung Lumpur Pula Tolak Fuziah !"

Posting Komentar