Gara-Gara "Tersalah Order", Konstabel Di Tikam Hingga Perut Terburai

Gara-Gara "Tersalah Order", Konstabel Di Tikam Hingga Perut Terburai - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Gara-Gara "Tersalah Order", Konstabel Di Tikam Hingga Perut Terburai, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Gara-Gara "Tersalah Order", Konstabel Di Tikam Hingga Perut Terburai
link : Gara-Gara "Tersalah Order", Konstabel Di Tikam Hingga Perut Terburai

Baca juga


Gara-Gara "Tersalah Order", Konstabel Di Tikam Hingga Perut Terburai


GOMBAK: Seorang anggota polis cedera ditikam seorang lelaki di sebuah restoran di Kondominium Selayang Point dekat Batu Caves, di sini, pagi tadi.

Difahamkan, mangsa merupakan seorang konstabel berusia 26 tahun mengalami kecederaan ditikam sehingga perutnya terburai.

Menurut kenyataan pihak polis, semuanya berpunca daripada salah faham yang mendorong kepada berlakunya pergaduhan.

Mangsa bersama tiga rakannya memesan makanan daripada seorang individu yang disangkakan pekerja di restoran berkenaan.

Apabila permintaan tidak diendahkan lantas mencetuskan pergaduhan sehingga lelaki tersebut mengeluarkan senjata tajam dan menikam mangsa.

Mangsa kini dilaporkan stabil di Hospital Selayang dan kes disiasat mengikut Seksyen 324 Kanun Keseksaan kerana sengaja mendatangkan kecederaan. #sumber


Gara-Gara "Tersalah Order", Konstabel Di Tikam Hingga Perut Terburai

Sekianlah artikel Gara-Gara "Tersalah Order", Konstabel Di Tikam Hingga Perut Terburai kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Gara-Gara "Tersalah Order", Konstabel Di Tikam Hingga Perut Terburai linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2016/12/gara-gara-tersalah-order-konstabel-di.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Gara-Gara "Tersalah Order", Konstabel Di Tikam Hingga Perut Terburai"

Posting Komentar