Coklat Terkenal Jenama "Daim & Toblerone" Tiada Sijil Halal JAKIM

Coklat Terkenal Jenama "Daim & Toblerone" Tiada Sijil Halal JAKIM - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Coklat Terkenal Jenama "Daim & Toblerone" Tiada Sijil Halal JAKIM, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Coklat Terkenal Jenama "Daim & Toblerone" Tiada Sijil Halal JAKIM
link : Coklat Terkenal Jenama "Daim & Toblerone" Tiada Sijil Halal JAKIM

Baca juga


Coklat Terkenal Jenama "Daim & Toblerone" Tiada Sijil Halal JAKIM

KUALA LUMPUR: Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) hari ini mengesahkan coklat jenama Daim dan Toblerone bukan pemegang Sijil Pengesahan Halal Malaysia.
Kedua-dua jenama coklat popular itu juga tidak memperoleh sijil halal daripada mana-mana badan pensijilan halal luar negara yang diiktiraf JAKIM.
“Jadilah pengguna yang bijak dengan membeli produk yang mempunyai logo halal Malaysia atau logo halal luar negara yang diiktiraf JAKIM,” menurut kenyataan yang dimuat naik dalam laman Facebook jabatan itu.
Orang ramai boleh melayari laman web www.halal.gov.my untuk mengetahui produk yang mempunyai Sijil Pengesahan Halal Malaysia serta badan pensijilan atau logo halal luar negara yang diiktiraf JAKIM.
Selain itu, orang ramai juga boleh melayari laman Facebook Bahagian Hab Halal di http://ift.tt/2icWOhU jika terdapat sebarang kemusykilan dan penjelasan berkenaan isu-isu halal yang diviralkan. #sumber


Coklat Terkenal Jenama "Daim & Toblerone" Tiada Sijil Halal JAKIM

Sekianlah artikel Coklat Terkenal Jenama "Daim & Toblerone" Tiada Sijil Halal JAKIM kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Coklat Terkenal Jenama "Daim & Toblerone" Tiada Sijil Halal JAKIM linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2016/12/coklat-terkenal-jenama-daim-toblerone.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Coklat Terkenal Jenama "Daim & Toblerone" Tiada Sijil Halal JAKIM"

Posting Komentar