Maria Chin Dakwa Beliau Dan Keluarganya Terima Ugutan Bunuh

Maria Chin Dakwa Beliau Dan Keluarganya Terima Ugutan Bunuh - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Maria Chin Dakwa Beliau Dan Keluarganya Terima Ugutan Bunuh, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Maria Chin Dakwa Beliau Dan Keluarganya Terima Ugutan Bunuh
link : Maria Chin Dakwa Beliau Dan Keluarganya Terima Ugutan Bunuh

Baca juga


Maria Chin Dakwa Beliau Dan Keluarganya Terima Ugutan Bunuh


KUALA LUMPUR: Pengerusi Bersih 2.0, Maria Chin Abdullah mendakwa beliau dan keluarganya menerima sampul surat yang mengandungi mesej ugutan bunuh dan sebutir peluru hidup .45.
"Saya menemukan surat tersebut pada pagi ini (Selasa). Saya mungkin menerimanya pada 17 November lalu tetapi saya tidak perasan surat ini," katanya kepada pemberita di Kompleks Mahkamah Kuala Lumpur.
Beliau berkata, anak lelakinya mungkin membawa surat itu ke dalam rumah pada 17 November lalu tanpa pengetahuannya sebelum perhimpunan Bersih 5.0 diadakan.
Namun beliau hanya menyedari surat itu di atas mejanya pada awal pagi Selasa.
Dalam surat itu tertulis nota berbahasa Inggeris, "AMARAN AKHIR JIKA TIDAK MARINA DAN KELUARGA MATI.".
Maria menjelaskan namanya tidak dieja dengan betul dan sempat bergurau bahawa si pelaku mungkin tersalah rumah.
Apabila ditanya tentang perasaannya membaca surat itu dan menerima peluru hidup, Maria berkata, dia berasa jengkel.
"Tindakan ini wajar dikecam sepenuhnya. Individu yang melakukan perkara ini perlu dipenjarakan," katanya sambil menambah akan membuat laporan polis. #sumber


Maria Chin Dakwa Beliau Dan Keluarganya Terima Ugutan Bunuh

Sekianlah artikel Maria Chin Dakwa Beliau Dan Keluarganya Terima Ugutan Bunuh kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Maria Chin Dakwa Beliau Dan Keluarganya Terima Ugutan Bunuh linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2016/11/maria-chin-dakwa-beliau-dan-keluarganya.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Maria Chin Dakwa Beliau Dan Keluarganya Terima Ugutan Bunuh"

Posting Komentar