Kenyataan Berbaur Hasutan, Zaid Sedia Beri Kerjasama Kepada Polis

Kenyataan Berbaur Hasutan, Zaid Sedia Beri Kerjasama Kepada Polis - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kenyataan Berbaur Hasutan, Zaid Sedia Beri Kerjasama Kepada Polis, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kenyataan Berbaur Hasutan, Zaid Sedia Beri Kerjasama Kepada Polis
link : Kenyataan Berbaur Hasutan, Zaid Sedia Beri Kerjasama Kepada Polis

Baca juga


Kenyataan Berbaur Hasutan, Zaid Sedia Beri Kerjasama Kepada Polis


PETALING JAYA: Bekas Menteri Kabinet, Datuk Zaid Ibrahim berkata beliau sedia memberi kerjasama dengan polis yang akan memanggilnya berhubung kenyataan berbaur hasutan dan mengelirukan di Twitter miliknya.
Ketika diminta mengulas mengenai arahan Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar kepada Pusat Tindak Balas Siasatan Siber Polis (PCIRC) untuk memanggilnya bagi mendapatkan penjelasan berhubung kenyataan itu, Zaid berkata beliau tidak terkejut dengan tindakan tersebut.
"Ketua Polis Negara sentiasa berminat terhadap tweet saya. Saya tidak terkejut dengan tindakannya.
"Saya akan menjawab pertanyaan polis dengan berterus-terang seperti yang sentiasa saya lakukan," katanya pada Jumaat.
Terdahulu, Khalid menerusi Twitternya memaklumkan PCIRC akan memanggil Zaid berhubung kenyataannya menggunakan akaun Twitter @zaidibrahim.
Dalam tweet beliau, Zaid mempersoalkan integriti ketua badan kehakiman dan eksekutif di Malaysia.
Namun, Zaid berkata beliau tidak melakukan apa-apa kesalahan.
"Malah, saya cuba menggambarkan implikasi keputusan mahkamah mengenai skop kuasa Peguam Negara," katanya. #sumber


Kenyataan Berbaur Hasutan, Zaid Sedia Beri Kerjasama Kepada Polis

Sekianlah artikel Kenyataan Berbaur Hasutan, Zaid Sedia Beri Kerjasama Kepada Polis kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Kenyataan Berbaur Hasutan, Zaid Sedia Beri Kerjasama Kepada Polis linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2016/11/kenyataan-berbaur-hasutan-zaid-sedia.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Kenyataan Berbaur Hasutan, Zaid Sedia Beri Kerjasama Kepada Polis"

Posting Komentar