Izreen Azminda bakal bergelar Datin? bercinta dengan Datuk?

Izreen Azminda bakal bergelar Datin? bercinta dengan Datuk? - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Izreen Azminda bakal bergelar Datin? bercinta dengan Datuk?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Izreen Azminda bakal bergelar Datin? bercinta dengan Datuk?
link : Izreen Azminda bakal bergelar Datin? bercinta dengan Datuk?

Baca juga


Izreen Azminda bakal bergelar Datin? bercinta dengan Datuk?

Izreen Azminda menganggap isu dirinya bakal bergelar Datin seperti dihebohkan baru-baru ini sebagai gurauan nakal segelintir pihak.

Katanya, dia hanya mampu tergelak sebaik kisah itu digembar-gemburkan apatah lagi ramai bertanyakan kesahihan berita kononnya ia berpunca daripada hubungan rapat dengan seorang ahli perniagaan bergelar Datuk.
"Sejujurnya gosip itu membuatkan saya tergelak sakan. Cerita hendak jadi bakal datin atau bakal datuk pun tiada. Datuk kandung saya sendiri sudah lama meninggal dunia.

"Cuma saya tidak tahu dari mana cerita sebegini. Ia mungkin disebabkan orang salah anggap menyangkakan saya ada apa-apa dengan rakan kongsi perniagaan. Lucunya rakan perniagaan saya wanita, bukan lelaki pun dan tak ada pangkat Datuk atau Datin langsung," katanya kepada BH Online.


Izreen Azminda bakal bergelar Datin? bercinta dengan Datuk?

Sekianlah artikel Izreen Azminda bakal bergelar Datin? bercinta dengan Datuk? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Izreen Azminda bakal bergelar Datin? bercinta dengan Datuk? linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2016/11/izreen-azminda-bakal-bergelar-datin.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Izreen Azminda bakal bergelar Datin? bercinta dengan Datuk?"

Posting Komentar