6 bulan tidak sebumbung, Dira Abu Zahar bakal bercerai?

6 bulan tidak sebumbung, Dira Abu Zahar bakal bercerai? - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 6 bulan tidak sebumbung, Dira Abu Zahar bakal bercerai?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 6 bulan tidak sebumbung, Dira Abu Zahar bakal bercerai?
link : 6 bulan tidak sebumbung, Dira Abu Zahar bakal bercerai?

Baca juga


6 bulan tidak sebumbung, Dira Abu Zahar bakal bercerai?

Selepas enam bulan tinggal berasingan, Dira Abu Zahar akhirnya mengakui dia dan suami, Helmi Yusof sudah tidak tinggal sebumbung.

“Memang sejak Jun lalu kami sudah tidak lagi tinggal bersama. Malah, tiada komunikasi langsung diantara kami hingga ke saat ini. Baik saya mahupun dia, masing-masing meneruskan kerja kami seperti biasa. Saya sendiri ketika ini hanya menunggu keputusan rasmi kerana ia turut membabitkan pihak mahkamah, ada perkara belum diselesaikan,

"Keretakan hubungan kami berpunca dari diri kami sendiri yang gagal mengurus masa ekoran sibuk dengan tuntutan kerja sehingga tanggungjawab sebagai suami isteri terabai," jelasnya kepada Berita Harian Plus.

Menurut sumber, Helmi dikatakan telah melafaz talak ke atas Dira sekaligus mengesahkan gosip kepincangan rumah tangga mereka.


6 bulan tidak sebumbung, Dira Abu Zahar bakal bercerai?

Sekianlah artikel 6 bulan tidak sebumbung, Dira Abu Zahar bakal bercerai? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca 6 bulan tidak sebumbung, Dira Abu Zahar bakal bercerai? linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2016/11/6-bulan-tidak-sebumbung-dira-abu-zahar.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "6 bulan tidak sebumbung, Dira Abu Zahar bakal bercerai?"

Posting Komentar