Penyelesaian Isu LGBT?

Penyelesaian Isu LGBT? - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Penyelesaian Isu LGBT?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Penyelesaian Isu LGBT?
link : Penyelesaian Isu LGBT?

Baca juga


Penyelesaian Isu LGBT?

Penyelesaian Isu LGBT? Golongan lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) seharusnya dibantu untuk kembali ke identiti asal, bukannya membangkitkan isu mengiktiraf hak golongan itu secara total, kata Naib Presiden Amanah, Datuk Mahfuz Omar.

Beliau berkata, daripada sibuk mengecam golongan LGBT dengan mengatakan mereka ancaman masyarakat, tumpuan seharusnya diberi kepada usaha mendekati dan mendidik golongan itu untuk kembali kepada fitrah asal mereka.

Penyelesaian Isu LGBT? “Saya fikir isu ini tidak harus dilihat dalam satu kerangka yang salah, kita harus melihat dalam konteks mendidik bagaimana nak bawa mereka balik kepada identiti normal, yang sebenarnya, itu yang harus dilakukan.

“Dekati mereka (LGBT) secara lemah lembut, dan bawa sifat Rahmatan Lil ‘Alamin (rahmat bagi seluruh alam semesta) kerana Islam agama yang sangat menghormati setiap manusia,” kata timbalan menteri sumber manusia itu selepas merasmikan Hari Kecemerlangan Pelajar Sekolah Kebangsaan Convent hari ini.

Penyelesaian Isu LGBT? 


Sebelum ini, Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Mujahid Yusof Rawa berkata, golongan LGBT di Malaysia berhak menikmati hak sama sebagai warganegara dan mereka tidak seharusnya didiskriminasi dalam sebarang bentuk, termasuk di tempat kerja.

Penyelesaian Isu LGBT? “Kalau mereka (golongan LGBT) didiskriminasi dan dinafikan hak di tempat kerja, mereka boleh buat laporan,” kata Mahfuz. - free malaysia today




Iklan
Image
Image
Image
Image
Image
Image







Penyelesaian Isu LGBT?

Sekianlah artikel Penyelesaian Isu LGBT? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Penyelesaian Isu LGBT? linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2018/08/penyelesaian-isu-lgbt.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Penyelesaian Isu LGBT?"

Posting Komentar