Amaran Buat Penjawat Awam

Amaran Buat Penjawat Awam - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Amaran Buat Penjawat Awam, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Amaran Buat Penjawat Awam
link : Amaran Buat Penjawat Awam

Baca juga


Amaran Buat Penjawat Awam

Amaran Buat Penjawat Awam. Peguam Negara Tommy Thomas memberi amaran penjawat awam yang melakukan sabotaj atau membocorkan maklumat akan didakwa jika ada cukup bukti untuk berbuat demikian.

Mengakui kewujudan masalah itu, Thomas membangkitkan bagaimana Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad sendiri pernah memberitahu media tentang kerisauannya akan penjawat awam yang membocorkan maklumat terhadap pentadbiran lalu.

Amaran Buat Penjawat Awam.  "Jika anda tanya mana-mana menteri, mereka juga berdepan masalah sama. Ini kerana ada penjawat awam yang begitu lama bawah regim terdahulu (BN).

"Saya pasti akan ada pendakwaan berkenaan perkara ini," katanya ketika sesi soal jawab di taklimat anjuran Badan Peguam Malaysia di Kuala Lumpur hari ini.

Amaran Buat Penjawat Awam


Kemudian ketika ditanya pemberita tentang bila dakwaan akan dibuat, Thomas berkata beliau belum menerima kertas siasatan berhubung kes seumpama itu. - malaysiakini





Iklan
Image
Image
Image
Image







Amaran Buat Penjawat Awam

Sekianlah artikel Amaran Buat Penjawat Awam kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Amaran Buat Penjawat Awam linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2018/08/amaran-buat-penjawat-awam.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Amaran Buat Penjawat Awam"

Posting Komentar