SPRM Terkejut

SPRM Terkejut - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul SPRM Terkejut, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : SPRM Terkejut
link : SPRM Terkejut

Baca juga


SPRM Terkejut

SPRM Terkejut. Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) terkejut dengan skor menurun daripada 49 kepada 47 pada tahun ini yang dikeluarkan oleh Transparency International - Malaysia (TI-M).  Pesuruhjaya SPRM, Tan Sri Dzulkifli Ahmad berkata, ia tidak selaras dan mencerminkan dengan tindakan sebenar yang diambil oleh pihaknya dalam isu rasuah. 

“Kita buat tangkapan berterusan sepanjang 2017 dan lebih agresif berbanding tahun sebelumnya. 

SPRM Terkejut. “Indeks ini tidak mencerminkan tindakan yang diambil. Namun, begitu saya belum meneliti sepenuhnya laporan yang dikeluarkan dan hanya membacanya di laporan media,” katanya dalam sidang media selepas Mesyuarat Lembaga Penasihat SPRM, hari ini.

Katanya, kajian yang dilakukan oleh badan Transparency International yang berpangkalan di Berlin, Jerman tidak hanya memfokuskan kepada rasuah sebagai subjek kajian. 


SPRM Terkejut


“Selain rasuah, kajian tersebut turut melihat kepada hak asasi manusia, senario politik, keberkesanan menjalankan perniagaan di sesebuah negara.  “Namun begitu kita ambil maklum hasil kajian CPI ini dan akan menubuhkan sebuah jawatankuasa khas melihat kepada skor ini,” katanya. - sinar harian





Iklan
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image







SPRM Terkejut

Sekianlah artikel SPRM Terkejut kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca SPRM Terkejut linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2018/02/sprm-terkejut.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "SPRM Terkejut"

Posting Komentar