PERTUMBUHAN EKONOMI MALAYSIA ANTARA TERTINGGI DI DUNIA – PM

PERTUMBUHAN EKONOMI MALAYSIA ANTARA TERTINGGI DI DUNIA – PM - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PERTUMBUHAN EKONOMI MALAYSIA ANTARA TERTINGGI DI DUNIA – PM, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PERTUMBUHAN EKONOMI MALAYSIA ANTARA TERTINGGI DI DUNIA – PM
link : PERTUMBUHAN EKONOMI MALAYSIA ANTARA TERTINGGI DI DUNIA – PM

Baca juga


PERTUMBUHAN EKONOMI MALAYSIA ANTARA TERTINGGI DI DUNIA – PM

Datuk Seri Najib Razak berkata pertumbuhan ekonomi Malaysia pada kadar 5.9 peratus tahun lalu antara yang tertinggi di dunia.

Perdana Menteri berkata, pencapaian itu hasil kejayaan Program Transformasi Ekonomi (ETP) yang diperkenalkan kerajaan.

Beliau berkata, pertumbuhan ekonomi negara yang baik membolehkan kerajaan melakukan pelbagai usaha untuk meningkatkan lagi taraf hidup rakyat.

“Apabila asas pendapatan kita kukuh, bukan sahaja golongan B40, malah M40 juga mendapat tempias dan kita sudah mengumumkan pada pembentangan Bajet 2018, cukai pendapatan mereka dikurangkan sebanyak dua peratus.

“Dalam bidang pendidikan pula, setiap pelajar disubsidi RM8,900 setahun dalam usaha kita memberikan pendidikan yang percuma,” katanya pada sesi perkongsian #Bajet2018 Bersama Rakyat mengenai Kesejahteraan Isi Rumah di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM) di sini, hari ini.


PERTUMBUHAN EKONOMI MALAYSIA ANTARA TERTINGGI DI DUNIA – PM

Sekianlah artikel PERTUMBUHAN EKONOMI MALAYSIA ANTARA TERTINGGI DI DUNIA – PM kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca PERTUMBUHAN EKONOMI MALAYSIA ANTARA TERTINGGI DI DUNIA – PM linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2018/02/pertumbuhan-ekonomi-malaysia-antara.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "PERTUMBUHAN EKONOMI MALAYSIA ANTARA TERTINGGI DI DUNIA – PM"

Posting Komentar