DR. MAHATHIR BAKAL ABAIKAN PENGIKUT SENDIRI

DR. MAHATHIR BAKAL ABAIKAN PENGIKUT SENDIRI - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul DR. MAHATHIR BAKAL ABAIKAN PENGIKUT SENDIRI, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : DR. MAHATHIR BAKAL ABAIKAN PENGIKUT SENDIRI
link : DR. MAHATHIR BAKAL ABAIKAN PENGIKUT SENDIRI

Baca juga


DR. MAHATHIR BAKAL ABAIKAN PENGIKUT SENDIRI

Pengerusi Pakatan Harapan Tun Dr. Mahathir Mohamad didakwa bakal mengabaikan para pengikut setianya di dalam Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) apabila dikatakan akan bertanding atas tiket DAP pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14).

Bekas Naib Pengerusi DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim berkata, Dr. Mahathir sebagai seorang yang bijak mengambil peluang tidak akan membiarkan survival politiknya terhenti hanya disebabkan PPBM tidak mendapat sambutan dalam kalangan orang Melayu.

“PPBM adalah sebuah parti yang gagal, Dr. Mahathir hanya mencari sebab dan punca untuk mengabaikan parti yang diasaskannya untuk melompat kepada DAP.

“Dr. Mahathir telah mempunyai alasan yang kukuh untuk bertanding di bawah tiket DAP dan dia pastinya akan menyalahkan Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (ROS) yang menjadi punca kepada tindakannya itu,” katanya dalam kenyataan, di sini hari ini. – UTUSAN ONLINE


DR. MAHATHIR BAKAL ABAIKAN PENGIKUT SENDIRI

Sekianlah artikel DR. MAHATHIR BAKAL ABAIKAN PENGIKUT SENDIRI kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca DR. MAHATHIR BAKAL ABAIKAN PENGIKUT SENDIRI linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2018/02/dr-mahathir-bakal-abaikan-pengikut.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "DR. MAHATHIR BAKAL ABAIKAN PENGIKUT SENDIRI"

Posting Komentar