UMAT ISLAM HARAM SOKONG DAP....DENGAR LAH

UMAT ISLAM HARAM SOKONG DAP....DENGAR LAH - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul UMAT ISLAM HARAM SOKONG DAP....DENGAR LAH, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : UMAT ISLAM HARAM SOKONG DAP....DENGAR LAH
link : UMAT ISLAM HARAM SOKONG DAP....DENGAR LAH

Baca juga


UMAT ISLAM HARAM SOKONG DAP....DENGAR LAH

Bermakna Sokong PKR,PPBM DAN PAN ....sokong perjuangan DAP.Ini reality.....sedar lah orang melayu kita ini.

Haram bagi umat Islam untuk menyokong atau mengundi parti yang menolak hukum Islam dan mengamalkan prinsip anti-Islam.

Presiden Pertubuhan Ahli Sunnah Wal Jamaah (Aswaja), Dr. Zamihan Mat Zin berkata, tindakan DAP yang menolak hukum-hakam Islam membuktikan bahawa parti itu mengamalkan idealisme yang bertentangan Islam.

“Mereka secara terbuka dan dengan jelas menolak Rang Undang-undang Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah) (Pindaan) 2016 (RUU 355) yang mungkin ada rangkuman hudud, qisas dan takzir iaitu mekanisme perundangan Islam.

“Oleh itu bagi kita ini jelas mereka adalah gagasan yang anti-Islam  dan haram bagi umat Islam untuk sokong mereka,” kata beliau dalam satu wawancara langsung di laman Facebook Watan Online semalam. – UTUSAN ONLINE


UMAT ISLAM HARAM SOKONG DAP....DENGAR LAH

Sekianlah artikel UMAT ISLAM HARAM SOKONG DAP....DENGAR LAH kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca UMAT ISLAM HARAM SOKONG DAP....DENGAR LAH linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2018/01/umat-islam-haram-sokong-dapdengar-lah.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "UMAT ISLAM HARAM SOKONG DAP....DENGAR LAH"

Posting Komentar