Projek terowong Pulau Pinang: SPRM tahan pegawai syarikat dipercayai sediakan dokumen tuntutan palsu

Projek terowong Pulau Pinang: SPRM tahan pegawai syarikat dipercayai sediakan dokumen tuntutan palsu - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Projek terowong Pulau Pinang: SPRM tahan pegawai syarikat dipercayai sediakan dokumen tuntutan palsu, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Projek terowong Pulau Pinang: SPRM tahan pegawai syarikat dipercayai sediakan dokumen tuntutan palsu
link : Projek terowong Pulau Pinang: SPRM tahan pegawai syarikat dipercayai sediakan dokumen tuntutan palsu

Baca juga


Projek terowong Pulau Pinang: SPRM tahan pegawai syarikat dipercayai sediakan dokumen tuntutan palsu

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) telah menahan seorang perunding kanan sebuah syarikat yang bertanggungjawab ke atas projek terowong dasar laut di Pulau Pinang kerana dipercayai terlibat dalam penyediaan dokumen tuntutan palsu.

Wanita yang berusia 50 tahun itu ditahan di ibupejabat SPRM di Putrajaya petang Selasa.

Timbalan Ketua Pesuruhjaya (Operasi) SPRM, Datuk Seri Azam Baki mengesahkan tangkapan.

Difahamkan SPRM kini sedang menyiasat sama ada individu lain turut terlibat bersubahat dalam pemalsuan dokumen itu.

Kajian kebolehlaksanaan tiga jalan utama dan terowong yang hendak dilaksana oleh kerajaan negeri Pulau Pinang setakat ini menelan belanja  kira-kira RM305 juta.


Projek terowong Pulau Pinang: SPRM tahan pegawai syarikat dipercayai sediakan dokumen tuntutan palsu

Sekianlah artikel Projek terowong Pulau Pinang: SPRM tahan pegawai syarikat dipercayai sediakan dokumen tuntutan palsu kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Projek terowong Pulau Pinang: SPRM tahan pegawai syarikat dipercayai sediakan dokumen tuntutan palsu linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2018/01/projek-terowong-pulau-pinang-sprm-tahan.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Projek terowong Pulau Pinang: SPRM tahan pegawai syarikat dipercayai sediakan dokumen tuntutan palsu"

Posting Komentar