Polis soal Siti Hasmah

Polis soal Siti Hasmah - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Polis soal Siti Hasmah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Polis soal Siti Hasmah
link : Polis soal Siti Hasmah

Baca juga


Polis soal Siti Hasmah

 
Ia susulan kehadirannya di perhimpunan 'Wanita Bantah Politik Toksik' di KL September lalu.

siti-hasmah


KUALA LUMPUR: Polis hari ini akan menyoal siasat Tun Dr Siti Hasmah Mohamad Ali kerana mengambil bahagian dalam perhimpunan bantahan wanita di Kuala Lumpur pada September lalu.

Pembantunya memberitahu FMT, Siti Hasmah, 91, isteri bekas perdana menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad akan disoal siasat di Yayasan AlBukhary, di ibu negara.

Marina-Mahathir

Perhimpunan “Wanita Bantah Politik Toksik” pada 10 September lalu dihadiri kira-kira 1,000 orang, termasuk ahli politik pembangkang dan aktivis hak asasi.

Siti Hasmah dan Dr Mahathir, kedua-duanya membuat ucapan di depan orang ramai yang berkumpul di sepanjang Jalan Tunku Abdul Rahman sebelum berarak ke Kompleks Pertama di pusat bandar.

marina-tweet

Anak sulung pasangan itu, Datin Paduka Marina Mahathir turut hadir di Yayasan AlBukhary, menyatakan sokongannya bersama beberapa pemimpin NGO dan aktivis wanita.

“Berangkat untuk memberi sokongan kepada ibu ketika dia disoal siasat polis kerana ucapannya di #wanitabantahpolitiktoksik September lalu. Bayangkan! Beberapa orang daripada kita menemaninya. #whatisthiscountrycomingto,” tulisnya di Twitter.



Polis soal Siti Hasmah

Sekianlah artikel Polis soal Siti Hasmah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Polis soal Siti Hasmah linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2018/01/polis-soal-siti-hasmah.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Polis soal Siti Hasmah"

Posting Komentar