Pembangkang Suka Manipulasi Isu, Mahu Hakis Kepercayaan Rakyat Terhadap BN – Annuar

Pembangkang Suka Manipulasi Isu, Mahu Hakis Kepercayaan Rakyat Terhadap BN – Annuar - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pembangkang Suka Manipulasi Isu, Mahu Hakis Kepercayaan Rakyat Terhadap BN – Annuar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pembangkang Suka Manipulasi Isu, Mahu Hakis Kepercayaan Rakyat Terhadap BN – Annuar
link : Pembangkang Suka Manipulasi Isu, Mahu Hakis Kepercayaan Rakyat Terhadap BN – Annuar

Baca juga


Pembangkang Suka Manipulasi Isu, Mahu Hakis Kepercayaan Rakyat Terhadap BN – Annuar

 Pakatan pembangkang akan memainkan pelbagai isu menjelang pilihan raya umum ke-14 akan datang bertujuan untuk menghakis kepercayaan rakyat terhadap kerajaan Barisan Nasional (BN), kata Ketua Penerangan UMNO Tan Sri Annuar Musa.

Beliau berkata taktik itu digunakan pembangkang pada setiap pilihan raya umum.

“Kita tahu akan ada usaha daripada mereka (pembangkang) untuk memainkan isu dan ia sedang diusahakan dari luar dan dalam negara,” katanya kepada pemberita selepas Program Pembahagian 400 Pasang Pakaian Operasi Digital (POD) kepada anggota Jabatan Sukarelawan Malaysia (RELA) Kota Bharu di sini, hari ini.

Justeru, Annuar mengingatkan rakyat supaya tidak terpengaruh dengan agenda pembangkang kerana isu yang dimainkan mereka selalunya tidak berasas dan tidak mempunyai fakta yang kukuh.

“Pada pilihan raya umum nanti , pengundi itu sendiri yang perlu memastikan rakyat yang ‘menang’ dan bukan pemimpin semata-mata.

“(Perdana Menteri Datuk Seri) Najib (Tun Razak) sudah membawa negara jauh ke hadapan dan sudah buat banyak transformasi. Manifesto kita (BN) adalah memacu negara ke hadapan dan inilah kesiapsiagaan kita dan pendekatan inklusif yang dilakukan,” katanya.


Pembangkang Suka Manipulasi Isu, Mahu Hakis Kepercayaan Rakyat Terhadap BN – Annuar

Sekianlah artikel Pembangkang Suka Manipulasi Isu, Mahu Hakis Kepercayaan Rakyat Terhadap BN – Annuar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Pembangkang Suka Manipulasi Isu, Mahu Hakis Kepercayaan Rakyat Terhadap BN – Annuar linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2018/01/pembangkang-suka-manipulasi-isu-mahu.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Pembangkang Suka Manipulasi Isu, Mahu Hakis Kepercayaan Rakyat Terhadap BN – Annuar"

Posting Komentar