'Timbalan MB': Kenapa Salahkan Kelantan? Homoseksual Ialah Isu Negara

'Timbalan MB': Kenapa Salahkan Kelantan? Homoseksual Ialah Isu Negara - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 'Timbalan MB': Kenapa Salahkan Kelantan? Homoseksual Ialah Isu Negara, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 'Timbalan MB': Kenapa Salahkan Kelantan? Homoseksual Ialah Isu Negara
link : 'Timbalan MB': Kenapa Salahkan Kelantan? Homoseksual Ialah Isu Negara

Baca juga


'Timbalan MB': Kenapa Salahkan Kelantan? Homoseksual Ialah Isu Negara

PETALING JAYA: Timbalan Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah, Datuk Ahmad Jazlan Yaakub tidak patut menyalahkan PAS sebagai punca peningkatan golongan homoseksual di Kelantan sedangkan seluruh negara turut menghadapi masalah sama, kata Timbalan Menteri Besar Kelantan.
Datuk Mohd Amar Nik Abdullah berkata demikian selepas Jazlan menyalahkan PAS gagal mempromosi cara hidup Islam sebenar sebagai punca golongan homoseksual bertambah di negeri itu.
Amar berkata, isu homoseksual ialah isu negara dan kerajaan pusat pimpinan Barisan Nasional (BN) perlu memikul tanggungjawab bersama.
“Kenapa nak salahkan kerajaan Kelantan? Habis kerajaan Malaysia buat apa? Isu dadah, homoseksual ini adalah isu negara bukan hanya di Kelantan, dia ada tanggungjawab masing-masing.
“Kalau hanya Kelantan bertindak dan kerajaan pusat tidak kawal rakyat, tetap akan terdedah kepada gejala terbabit,” katanya.
Terdahulu, Jazlan yang juga timbalan pengerusi Badan Perhubungan Umno Kelantan membidas pemimpin PAS yang mendakwa diri mereka juara Islam, tetapi tidak mampu menangani peningkatan aktiviti homoseksual.
Jazlan turut membidas Mohd Amar kerana menyalahkan Thailand mempengaruhi penduduk Kelantan terlibat dengan aktiviti homoseksual.
Mohd Amar bagaimanapun menolak dakwaan Jazlan itu dan menegaskan isu homoseksual tidak patut dipolitikkan.
“Kalau nak salahkan satu sama lain tidak selesai masalah, saya nasihatkan mereka lebih gentleman dan tidak mempolitikkan semua perkara.
“Saya tidak salahkan Thailand. Saya kata antara faktornya kerana kedudukan geografi Kelantan dekat dengan Thailand, sekaligus memudahkan usaha pengaliran dadah.
“Kerajaan Kelantan secara berterusan berusaha mengurangkan gejala homoseksual dengan melakukan pelbagai program selaras bidang kuasa kerajaan negeri yang ada,” katanya. #sumber


'Timbalan MB': Kenapa Salahkan Kelantan? Homoseksual Ialah Isu Negara

Sekianlah artikel 'Timbalan MB': Kenapa Salahkan Kelantan? Homoseksual Ialah Isu Negara kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca 'Timbalan MB': Kenapa Salahkan Kelantan? Homoseksual Ialah Isu Negara linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2017/03/timbalan-mb-kenapa-salahkan-kelantan.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "'Timbalan MB': Kenapa Salahkan Kelantan? Homoseksual Ialah Isu Negara"

Posting Komentar