Polis Rekod Keterangan Guan Eng Kes Anak Cabul Gadis

Polis Rekod Keterangan Guan Eng Kes Anak Cabul Gadis - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Polis Rekod Keterangan Guan Eng Kes Anak Cabul Gadis, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Polis Rekod Keterangan Guan Eng Kes Anak Cabul Gadis
link : Polis Rekod Keterangan Guan Eng Kes Anak Cabul Gadis

Baca juga


Polis Rekod Keterangan Guan Eng Kes Anak Cabul Gadis

 
 


GEORGE TOWN – Polis hari ini mengambil keterangan daripada Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng berhubung dakwaan anaknya mencabul seorang pelajar perempuan, enam tahun lepas.



Ketua Polis Daerah Timur Laut, Asisten Komisioner Mior Faridalatrash Wahid ketika dihubungi mengesahkan pihaknya mengambil keterangan daripada Guan Eng di pejabat ketua menteri itu di Komtar, di sini.

“Kami mendapat arahan daripada pejabat pendakwa raya untuk merekodkan beberapa keterangan daripada berliau berhubung kes tersebut,” katanya yang enggan mengulas lanjut.

Sementara itu Guan Eng pada sidang akhbar di pejabatnya selepas memberi keterangan kepada dua pegawai polis dari Ibu Pejabat Polis Daerah Timur Laut tersebut, berkata ini merupakan kali ketiga polis mengambil keterangannya berhubung kes itu.

“Saya harap akan ada tindakan pada akhirnya dan sudah tentu saya bersedia untuk ke mahkamah untuk memberi keterangan,” katanya.

Media sebelum ini melaporkan seorang blogger mendakwa anak lelaki Lim yang ketika itu berusia 16 tahun mencabul rakan sekolahnya dan bagi menutup mulut semua pihak keluarga mangsa dikatakan disogok dengan wang berjumlah RM200,000. – BERNAMA

bapa

 



Polis Rekod Keterangan Guan Eng Kes Anak Cabul Gadis

Sekianlah artikel Polis Rekod Keterangan Guan Eng Kes Anak Cabul Gadis kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Polis Rekod Keterangan Guan Eng Kes Anak Cabul Gadis linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2017/03/polis-rekod-keterangan-guan-eng-kes.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Polis Rekod Keterangan Guan Eng Kes Anak Cabul Gadis"

Posting Komentar