Neelofa akur minta senyap daripada berkomen apa-apa

Neelofa akur minta senyap daripada berkomen apa-apa - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Neelofa akur minta senyap daripada berkomen apa-apa, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Neelofa akur minta senyap daripada berkomen apa-apa
link : Neelofa akur minta senyap daripada berkomen apa-apa

Baca juga


Neelofa akur minta senyap daripada berkomen apa-apa

Selepas terpalit dengan kisah percintaan kontroversi, pelakon dan pengacara Neelofa kini mahu diberi ruang untuk meneruskan kehidupannya dengan lebih tenang.

Menurut Neelofa, 28, dia mahu kekal positif dan enggan terus dikaitkan secara peribadi dengan pelakon Fattah Amin.

"Sejujurnya saya dah tak nak komen apa-apa kerana dah banyak sangat buat komen sampai orang suruh saya senyap.

"Lebih baik saya tak komen apa-apa lagi. Saya nak kekal positif,

"Saya tak ada apa nak komen mengenainya lagi (berganding dengan Fattah)... cukuplah, cukuplah," katanya kepada mStar Online.


Neelofa akur minta senyap daripada berkomen apa-apa

Sekianlah artikel Neelofa akur minta senyap daripada berkomen apa-apa kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Neelofa akur minta senyap daripada berkomen apa-apa linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2017/03/neelofa-akur-minta-senyap-daripada.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Neelofa akur minta senyap daripada berkomen apa-apa"

Posting Komentar