Lebih sasaran 15,000 unit, Rumah SelangorKu bukan projek potong riben: MB Azmin

Lebih sasaran 15,000 unit, Rumah SelangorKu bukan projek potong riben: MB Azmin - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lebih sasaran 15,000 unit, Rumah SelangorKu bukan projek potong riben: MB Azmin, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lebih sasaran 15,000 unit, Rumah SelangorKu bukan projek potong riben: MB Azmin
link : Lebih sasaran 15,000 unit, Rumah SelangorKu bukan projek potong riben: MB Azmin

Baca juga


Lebih sasaran 15,000 unit, Rumah SelangorKu bukan projek potong riben: MB Azmin

Selangorkini ·


 


RAWANG – Sasaran awal pembinaan kediaman perumahan mampu milik Rumah SelangorKu bagi tempoh 2014-2017 sebanyak 15,000 unit.

Bagaimanapun, Dato’ Menteri Besar, Dato’ Seri Mohamed Azmin Ali berkata, untuk tempoh berakhir 2016 lalu, sebanyak 22,494 unit sudah dilancarkan – sekali gus melebihi sasaran terdahulu.

“Pembinaan Rumah Selangorku ini perlu diteruskan secara agresif sebagai tanggungjawab sosial Kerajaan Negeri kepada masyarakat Selangor.

“Walaupun sasaran awal cuma 15,000 dalam tempoh tiga tahun, kita berjaya melepasi sasaran itu hasil daripada komitmen berterusan Kerajaan Negeri dan pemaju.

“Untuk tempoh ini sahaja sebanyak 5,941 telah ditawarkan kepada pembeli berkelayakan sementara lebih 21,958 sudah dalam proses pembinaan dan akan disiapkan dalam tempoh ditetapkan,” katanya.

Mohamed Azmin berucap pada Majlis Pelancaran Pelancaran dan Pendaftaran Rumah SelangorKu Setia Eco Templer di sini, hari ini.

Hadir sama, Pegawai Kewangan Negeri, Dato’ Noordin Sulaiman; Exco Kerajaan Negeri, Dato’ Iskandar Abdul Samad, Zaidy Abdul Talib dan Pengerusi S P Setia Berhad, Tan Sri Datuk Dr Wan Zahid.

Dalam perkembangan sama, Mohamed Azmin turut menzahirkan komitmen berterusan dizahirkan Kerajaan Negeri untuk melaksanakan lebih banyak skim kebajikan mesra rakyat di negeri ini.

“Saya tidak mahu projek pembangunan Rumah SelangorKu sekadar projek potong riben semata-mata, apabila setelah saya pulang projek tidak berjalan.

“Sebab itu saya letakkan tanggungjawab supaya pemantauan secara dekat dibuat setiap dua minggu bagi melihat kemajuan projek pembangunan ini.

“Malah Kerajaan Negeri tidak teragak-agak untuk menyenaraikan mana-mana pemaju yang gagal menyiapkan projek dalam tempoh ditetapkan,” katanya.



Lebih sasaran 15,000 unit, Rumah SelangorKu bukan projek potong riben: MB Azmin

Sekianlah artikel Lebih sasaran 15,000 unit, Rumah SelangorKu bukan projek potong riben: MB Azmin kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Lebih sasaran 15,000 unit, Rumah SelangorKu bukan projek potong riben: MB Azmin linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2017/03/lebih-sasaran-15000-unit-rumah.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Lebih sasaran 15,000 unit, Rumah SelangorKu bukan projek potong riben: MB Azmin"

Posting Komentar