KPDNKK Sahkan, Harga Baru Gula Pasir Naik 11 Sen Sejak Semalam !

KPDNKK Sahkan, Harga Baru Gula Pasir Naik 11 Sen Sejak Semalam ! - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul KPDNKK Sahkan, Harga Baru Gula Pasir Naik 11 Sen Sejak Semalam !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : KPDNKK Sahkan, Harga Baru Gula Pasir Naik 11 Sen Sejak Semalam !
link : KPDNKK Sahkan, Harga Baru Gula Pasir Naik 11 Sen Sejak Semalam !

Baca juga


KPDNKK Sahkan, Harga Baru Gula Pasir Naik 11 Sen Sejak Semalam !

PETALING JAYA: Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan mengesahkan harga gula dinaikkan daripada RM2.84 kepada RM2.95 1kg sejak semalam.
Kementerian terbabit berkata, kenaikan itu ekoran peningkatan ketara harga gula mentah dunia yang diimport Malaysia.
“Di bawah Perintah Kawalan Harga dan Antipencatutan (Penentuan Harga Maksimum) (No 2) 2017, Kementerian dengan ini menetapkan harga baru bagi gula pasir putih bertapis kasar pada harga RM2.95 sekilogram.
“Bagaimanapun, kerajaan masih mengawal harga tersebut pada paras paling minimum jika dibandingkan kenaikan di negara lain,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.
Kali terakhir harga gula diselaras ialah pada 25 Oktober 2013. #sumber


KPDNKK Sahkan, Harga Baru Gula Pasir Naik 11 Sen Sejak Semalam !

Sekianlah artikel KPDNKK Sahkan, Harga Baru Gula Pasir Naik 11 Sen Sejak Semalam ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca KPDNKK Sahkan, Harga Baru Gula Pasir Naik 11 Sen Sejak Semalam ! linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2017/03/kpdnkk-sahkan-harga-baru-gula-pasir.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "KPDNKK Sahkan, Harga Baru Gula Pasir Naik 11 Sen Sejak Semalam !"

Posting Komentar