Kerjasama Politik, Pas Umum Keputusan Muktamar Ini

Kerjasama Politik, Pas Umum Keputusan Muktamar Ini - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kerjasama Politik, Pas Umum Keputusan Muktamar Ini, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kerjasama Politik, Pas Umum Keputusan Muktamar Ini
link : Kerjasama Politik, Pas Umum Keputusan Muktamar Ini

Baca juga


Kerjasama Politik, Pas Umum Keputusan Muktamar Ini

 Caspian


Mohd Amar Nik Abdullah


Pas akan menentukan keputusan kerjasama politiknya dengan parti lain pada Muktamar Tahunan kali ke-63 parti itu, April ini.

Naib Presidennya, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah berkata, sebarang keputusan akan dibincangkan dan diputuskan Majlis Syura Ulama pada muktamar nanti.

“Untuk kerjasama kita dengan PKR, pendirian masih sama, selagi Majlis Syura dan Muktamar tidak membuat keputusan, maka tahaluf itu masih kekal.

“Apa pun, tunggu muktamar, kita akan dengar suara akar umbi Pas. Kalau mereka mahu ia diteruskan, maka kita teruskan, kalau minta nilai semula, maka kita akan nilai semula,” katanya kepada media di sini.

Beliau diminta mengulas mengenai masa depan hubungan Pas dan PKR dalam kerjasama yang terjalin dalam Pakatan Rakyat bagi mendepani BN dalam PRU14 nanti.



Kerjasama Politik, Pas Umum Keputusan Muktamar Ini

Sekianlah artikel Kerjasama Politik, Pas Umum Keputusan Muktamar Ini kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Kerjasama Politik, Pas Umum Keputusan Muktamar Ini linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2017/03/kerjasama-politik-pas-umum-keputusan.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Kerjasama Politik, Pas Umum Keputusan Muktamar Ini"

Posting Komentar