Geely Holding Tarik Diri Bida Proton

Geely Holding Tarik Diri Bida Proton - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Geely Holding Tarik Diri Bida Proton, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Geely Holding Tarik Diri Bida Proton
link : Geely Holding Tarik Diri Bida Proton

Baca juga


Geely Holding Tarik Diri Bida Proton

Geely Holding Tarik Diri Bida Proton. Bilionair Li Shufu sedang mempertimbangkan untuk menarik keluar Zhejiang Geely Holding Group Co dari membida Proton Holdings Bhd atas alasan pengeluar kereta nasional itu sering mengubah pelan.

“Mereka kekal ubah (pelan), hari ini yang kini, esok yang lain,” kata Li dalam temu bual bersama Beijing Friday di sini, lapor Bloomberg.

Geely Holding Tarik Diri Bida Proton. “Mereka belum memutuskan apa yang mereka mahu.” Hangzhou, Geely Group dan PSA Group dari Perancis telah mengemukakan bidaan untuk menguasai ekuiti Proton yang berhadapan dengan masalah kewangan.

Proton yang kini dikuasai DRB-Hicom Bhd, milik Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhary, telah ditubuhkan pada 1983 oleh bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad.

Geely Holding Tarik Diri Bida Proton


Proton juga memiliki pengeluar kereta sports Lotus Cars Ltd. Ketua Pegawai Eksekutif Proton Ahmad Fuaad Kenali enggan mengulas komen Li. - fmt


Iklan
Image
Image
Image
Image
Image
Image







Geely Holding Tarik Diri Bida Proton

Sekianlah artikel Geely Holding Tarik Diri Bida Proton kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Geely Holding Tarik Diri Bida Proton linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2017/03/geely-holding-tarik-diri-bida-proton.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Geely Holding Tarik Diri Bida Proton"

Posting Komentar