Che Ta kongsi tips wanita diusia 40an

Che Ta kongsi tips wanita diusia 40an - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Che Ta kongsi tips wanita diusia 40an, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Che Ta kongsi tips wanita diusia 40an
link : Che Ta kongsi tips wanita diusia 40an

Baca juga


Che Ta kongsi tips wanita diusia 40an

Rozita Che Wan (Che Ta) mengakui di usianya kini yang mencecah 40 an, Che Ta masih bertenaga dan lincah merancangan sesuatu didalam kehidupannya.

Menurut Che Ta, kehidupan sebenarnya bermula pada usia 40 tahun. Pada saat itu, beliau sudah mengecapi pelbagai perkara dan berjaya baik daripada segi rumah tangga ataupun kerjaya.
Umur 40 saya kahwin dengan Zain Saidin. Pada umur 41 tahun pula saya melahirkan Aaisyah Dhia Rana, sekarang dia pun sudah dua tahun. Jadi macam untuk orang perempuanlah terutamanya, jangan ingat umur 40 rasa macam dah tua sangat lah.

Tak sebenarnya, kalau orang lelaki boleh cakap life begin at 40’s, kenapa bukan perempuan jugak kan? My life begin at 40’s. Pada umur 40 tu kita dah cukup matang, kita dah tahu apa hala tuju hidup kita, dah tahu apa yang kita nak so kita dah boleh rancang perjalan hidup kita." katanya memetik portal AstroGempak


Che Ta kongsi tips wanita diusia 40an

Sekianlah artikel Che Ta kongsi tips wanita diusia 40an kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Che Ta kongsi tips wanita diusia 40an linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2017/03/che-ta-kongsi-tips-wanita-diusia-40an.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Che Ta kongsi tips wanita diusia 40an"

Posting Komentar