Bekas Menteri Dan Presiden MCA, Tan Sri Ong Tee Keat Keluar Parti

Bekas Menteri Dan Presiden MCA, Tan Sri Ong Tee Keat Keluar Parti - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Bekas Menteri Dan Presiden MCA, Tan Sri Ong Tee Keat Keluar Parti, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bekas Menteri Dan Presiden MCA, Tan Sri Ong Tee Keat Keluar Parti
link : Bekas Menteri Dan Presiden MCA, Tan Sri Ong Tee Keat Keluar Parti

Baca juga


Bekas Menteri Dan Presiden MCA, Tan Sri Ong Tee Keat Keluar Parti


SHAH ALAM: Bekas Menteri Pengangkutan Tan Sri Ong Tee Keat keluar MCA selepas lebih 30 tahun sebagai ahli dan pernah menjadi presiden parti itu.


Malaysiakini melaporkan, Ong mengesahkan berita itu yang pertama kali dilaporkan China Press dalam satu mesej teks kepada portal berkenaan.
Menurut laporan itu, keputusan Ong untuk keluar parti berkenaan berkuatkuasa, sejak 2 Januari lalu.
Katanya, beliau merasakan tidak lagi sesuai untuk kekal dalam parti itu dan mengambil keputusan meninggalkannya. #sumber


Bekas Menteri Dan Presiden MCA, Tan Sri Ong Tee Keat Keluar Parti

Sekianlah artikel Bekas Menteri Dan Presiden MCA, Tan Sri Ong Tee Keat Keluar Parti kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca Bekas Menteri Dan Presiden MCA, Tan Sri Ong Tee Keat Keluar Parti linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2017/03/bekas-menteri-dan-presiden-mca-tan-sri.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Bekas Menteri Dan Presiden MCA, Tan Sri Ong Tee Keat Keluar Parti"

Posting Komentar