TG Abdul Hadi tegas pertahan kepentingan dunia Islam

TG Abdul Hadi tegas pertahan kepentingan dunia Islam - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul TG Abdul Hadi tegas pertahan kepentingan dunia Islam, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : TG Abdul Hadi tegas pertahan kepentingan dunia Islam
link : TG Abdul Hadi tegas pertahan kepentingan dunia Islam

Baca juga


TG Abdul Hadi tegas pertahan kepentingan dunia Islam

HARAKAHDAILY 


 

KUALA LUMPUR: Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang menegaskan pendiriannya dan mahu Kesatuan Ulama Islam Sedunia (KUIS) teguh berdiri, tanpa dipengaruhi oleh mana-mana pihak atau negara.

Katanya, beliau pergi ke persidangan di Iran pada minggu lalu kerana beliau adalah ahli kepada Majma’ Taqrib’yang ditubuhkan dalam tahun 1980, lapor Buletin Online.

Beliau berkata demikian kepada media apabila ditanya tentang kedudukan dalam KUIS dan pemergian ke Iran, selepas menyampaikan kuliah mingguannya di Masjid Rusila, hari ini.

"Saya hadir dengan pandangan saya terhadap perpaduan ulama tanpa mengira Sunni dan Syiah, mereka perlu bersatu dan saya kritik Iran,” jelasnya yang juga Naib Ketua KUIS.

Tegasnya, beliau tidak tunduk kepada mana-mana kerajaan dan terpengaruh kepada Barat atau Timur serta bercakap atas kepentingan Islam semata-mata.

Video



TG Abdul Hadi tegas pertahan kepentingan dunia Islam

Sekianlah artikel TG Abdul Hadi tegas pertahan kepentingan dunia Islam kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca TG Abdul Hadi tegas pertahan kepentingan dunia Islam linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2016/12/tg-abdul-hadi-tegas-pertahan.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "TG Abdul Hadi tegas pertahan kepentingan dunia Islam"

Posting Komentar