MARINA MAHATHIR ANGGAP ISTANA LOW CLASS?

MARINA MAHATHIR ANGGAP ISTANA LOW CLASS? - Hallo sahabat Malaysia dan Sekitarnya, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MARINA MAHATHIR ANGGAP ISTANA LOW CLASS?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita, Artikel Budaya, Artikel Kabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Sosial, Artikel Terbaru, Artikel Terkini, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MARINA MAHATHIR ANGGAP ISTANA LOW CLASS?
link : MARINA MAHATHIR ANGGAP ISTANA LOW CLASS?

Baca juga


MARINA MAHATHIR ANGGAP ISTANA LOW CLASS?

Marina Tun Mahathir hari ini secara tersirat menyifatkan Istana Negara sebagai “low class” apabila membatalkan jemputan ke atas bapanya, Tun Mahathir Mohamad ke Majlis Pertabalan Yang Di Pertuan Agong yang baharu.

Marina ketika memuat naik surat Istana kepada bapa dan ibunya membatalkan jemputan tersebut meletakkan komen dalam bentuk hashtag “howlowcanugo”.

Tindakan membuat komen sedemikian ke atas surat Istana adalah satu penghinaan kepada Institusi Raja.

Sementara itu, seorang penulis, Ab Jalil Backer dalam akaun Facebooknya menganggap ia hak DYMM YDP Agong tidak perlu dipertikaikan.

“Marina Mahathir mungkin tidak faham bahawa Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja bertindak atas titah Istana bukan atas arahan kerajaan Persekutuan. (Tidak pastilah jika zaman bapa dia, Istana ikut cakap PM macam robot)

Apa hak Marina hendak menghina Istana? Apakah kerana bapa beliau tidak dijemput maka status Istana jadi “low class”?


MARINA MAHATHIR ANGGAP ISTANA LOW CLASS?

Sekianlah artikel MARINA MAHATHIR ANGGAP ISTANA LOW CLASS? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Sudah dibaca MARINA MAHATHIR ANGGAP ISTANA LOW CLASS? linknya https://malaysiadansekitarnya.blogspot.com/2016/12/marina-mahathir-anggap-istana-low-class.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "MARINA MAHATHIR ANGGAP ISTANA LOW CLASS?"

Posting Komentar